امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:33

Afrang Khabar

1402/2/4 21:33

صحبت های خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران

بعنوان یک تماشاگر داوری دربی خوب بود

به گزارش افرنگ خبر /

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: امیداورم داوری داربی به شایستگی کار خود را انجام داده باشد.

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران پس از برگزاری داربی ۱۰۰ که با برتری در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌ها بود و واقعا کمیته داوران این حساسیت را می‌دانست و سعی کردیم بهترین تیم داوری را در این برهه زمانی برای داربی انتخاب کنیم و دیدید که پنج نفر از بهترین داوران و دو نفر از بهترین ناظران در این بازی حضور داشتند.

وی ادامه داد: به عنوان یک تماشاگر به نظرم تیم داوری خوب قضاوت کرد و ان شاءالله در تحلیل صحنه‌ها فردا یا دو روز دیگر با ناظر نسبت به رفتار کلیه موارد داوری اقدام می‌کنیم.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیان کرد: امیدوارم امروز همه از فوتبال لذت برده باشند و داوری هم به شایستگی کار خود را انجام داده باشد.

وی در واکنش به این سوال که آیا این آخرین داربی بدون VAR است؟ گفت: من اطلاعی ندارم.

افشاریان همچنین عنوان کرد: من درباره صحنه‌ها هیچ اظهارنظری نمی‌کنم و مسعود مرادی ناظر بازی است و صحنه‌ها را تحلیل می‌کند.

ناظر داربی ۱۰۰: گزارش داوری محرمانه است

مسعود مرادی ناظر بازی داربی هم گفت: گزارش محرمانه است و نمی‌توانم درباره عملکرد داور صحبت کنم. داربی حساسی بود  و یکی از حساس‌ترین داربی ها در تاریح فوتبال کشور بود.

وی درباره اعتراض ساپینتو در چند صحنه نیز عنوان کرد: اعتراض همیشه هست و من به عنوان ناظر این جا بودم که تمام صحنه‌ها را ببینم و گزارش را ارائه می‌دهم.

مرادی در پاسخ به این سوال که آخرین داربی بدون VAR است؟ گفت: مطمئن باشید خود داور هم بیشتر از هرکسی دوست دارد کمک داور ویدیویی باشد.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما