امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:07

Afrang Khabar

1402/1/30 19:7

مدیریت بحران استان تهران از احتمال وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌جنوبی استان تهران از اول تا سوم اردیبهشت خبر داد.

پیش بینی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در استان تهران

به گزارش افرنگ خبر /مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: از جمعه شب تا روز یکشنبه ۱ تا۳ اردیبهشت در بخش‌هایی از استان به‌ویژه در نیمه‌جنوبی، احتمال وزش باد شدید و خیزش موقتی گرد و خاک وجود دارد.

مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: در این مدت براثر وزش باد شدید، احتمال سقوط بنر‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت و غیرمستحکم، خسارت به محصولات و سازه‌های کشاورزی و پوشش گلخانه‌ها، سقوط اشیاء از ارتفاعات و شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال وجود دارد.

مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد: برای کاهش آسیب‌های ناشی از این وضع جوی، سازه‌های موقت مانند داربست‌ها مستحکم شود و افراد از صعود به ارتفاعات و پرواز با هواگرد‌های سبک، توقف خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان کهن‌سال، استقرار در نواحی مرتفع مانند قرارگرفتن بر داربست‌ها، بالابر‌ها و ساختمان‌های بلند خودداری کنند.

بنا بر اعلام مدیریت بحران استان تهران، از ۱ تا۳ اردیبهشت در ارتفاعات استان نیز ، احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق وجود دارد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما