امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 12:51

Afrang Khabar

1401/12/7 12:51

شهردار تهران با تاکید بر اینکه فهرست ساختمان‌های ناایمن به زودی تقدیم ریاست محترم شورای شهر خواهد شد، گفت: این فهرست را در اختیار مرجع قضایی نیز قرار دادیم.

فهرست ساختمان‌های ناایمن تهران تقدیم شورا می‌شود

به گزارش افرنگ خبر /زاکانی در حاشیه یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: فهرست ساختمان‌های ناایمن را در اختیار مرجع قضایی قرار دادیم. مسیری که از طریق دادگاه طی می‌کنیم، حتماً منجر به صدور احکام و رسیدن به نتیجه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه لیست ساختمان‌های ناایمن را به زودی تقدیم ریاست محترم شورا نیز خواهیم کرد، گفت: البته وزیر محترم کشور نیز رسماً اعلام کرد، اعلام این فهرست‌ها التهابی را به التهابات فراوان کشور اضافه خواهد کرد.
وی با بیان اینکه پایش ۱۶هزار ساختمان با مؤلفه‌های گوناگون در دستور کار قرار دارد، گفت: بیش از ۱۰۰۰ ساختمان تا این لحظه بازرسی شده اند.
زاکانی همچنین  افزود: طبقات ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار صبح پایش شد. منتظر جمع‌بندی نظرات کارشناسان هستیم.
وی درادامه  با بیان اینکه برای اولین بار امسال دولت حقوق شهرداری را طبق قانون پرداخت کرد، گفت:  امیدواریم این روند سال آتی نیز ادامه پیدا کند. بویژه در حوزه ارزش افزوده و جرایم رانندگی و سرفصل گمرک ۷۱۵ میلیارد تومان پرداخت شد.
وی ادامه داد: از محل انضباط مالی و خزانه واحد نیز توانستیم عواید خوبی برای شهر داشته باشیم. همچنین در تلاشیم امکانات مختلف شهر را که در دستان دیگران است، به خزانه برگردانیم.
شهردار تهران با بیان اینکه عمده بودجه سال آینده در حوزه حمل‌ونقل عمومی است، تصریح کرد: چه در حوزه توسعه مترو، چه در خرید واگن‌های جدید، اتوبوس، تاکسی و ... تحول ایجاد خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما