امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 01:07

Afrang Khabar

1401/12/1 13:7

کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: ۱۲۹ ساختمان بحرانی پایتخت تا پایان سال آینده تعیین تکلیف می‌شود.

تعیین تکلیف ساختمان‌های ناایمن پایتخت

به گزارش افرنگ خبر / رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعیین مهلت قانونی برای ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن گفت: ۱۲۹ ساختمان بحرانی پایتخت تا پایان سال آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

 

مهدی بابایی درچهل و چهارمین جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحران افزود: فشار رسانه‌ها این است که اسامی ساختمان‌های ناایمن را اعلام کنیم، اما شهرداری اولویت را بر ایمن سازی گذاشته است و با اتمام حجت به مالکان تا پایان سال ۱۴۰۱ به آنان مهلت داده ایم که قرارداد ایمن سازی را منعقد کنند.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتظار این است که مدیریت شهری سال آینده، فهرست ساختمان‌هایی را که هیچ اقدامی برای ایمن سازی انجام نداده اند در اختیار عموم شهروندان قرار دهد و مردم هم باید از این ساختمان‌ها مطلع شوند.

مهدی بابایی افزود: درصورت ایمن سازی نشدن باید فهرست این ساختمان‌ها در رسانه‌ها منتشر شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ساختمان‌های اسکان کارگری و ناایمن بودن برخی از آنها، افزود: باید به ابن ساختمان‌ها توجه و بر ایمن سازی این ساختمان‌ها توجه شود تا از شرایط بحرانی خارج شوند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما