امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 02:59

Afrang Khabar

1401/11/23 2:59

آیین آغاز نسخه آزمایشی سامانه جورچین (خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره‌بار تهران) برگزار شد.

آغاز خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره‌بار

به گزارش افرنگ خبر /همزمان با بیست و هفتمین پویش امید و افتخار، با حضور سعید جهانی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهر تهران از نسخه آزمایشی سامانه جورچین (خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره‌بار تهران) رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در این مراسم گفت: سامانه جورچین به مدت ۲ ماه آزمایشی اجرا خواهد شد و در صورت پاسخگویی، در عرض ۶ ماه به صورت گسترده اجرایی خواهد شد و نرخنامه آن بدون هیچ گونه افزایش، نرخ نامه مصوب است و به جز هزینه حمل و نقل هزینه دیگری ندارد.

ایوب فصاحت با اشاره به اینکه بین ۷ تا ۴۰ درصد تفاوت قیمت بین اقلام توزیعی در بازار و میادین میوه و تره بار وجود دارد، افزود: محصولاتی مانند مرغ، تخم مرغ، گوشت گوساله با تفاوت قیمت با بازارعرضه می‌شود و پیش، حین و پس از خرید دام نظارت بهداشتی انجام می‌دهیم.

ایوب فصاحت تأکید کرد: فروش برخط اثر تنظیم قیمت در بازار را به دنبال خواهد داشت و نوع کشف قیمت بر اساس همین سامانه انجام خواهد شد که اطلاعاتی که در اختیار ما قرار خواهد داد، بسیار ارزشمند خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه نرم افزار جورچین یکی از برنامه‌های هوشمندسازی است، گفت: برنامه ریزی بر این بود که در یک یا دو میدان شامل میدان صادقیه و جلال آل احمد، طرح را آغاز کنیم و شرایط به گونه‌ای خواهد بود که مردم با نصب نرم افزار بر روی گوشی خود، محصولات را خریداری کنند.

سعید جهانی افزود: هزینه‌ای بابت خرید از این نرم افزار جز هزینه حمل و نقل دریافت نخواهد شد که این اقدام منجر به حذف واسطه‌ها و کاهش ترافیک خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه با توجه به آزمایشی بودن طرح، فقط در شعاع سه کیلومتری دو میدان صادقیه و جلال آل احمد پشتیبانی خواهد شد، گفت: اگر طرح موفقیت آمیز باشد، در هشت میدان دیگر اجرا خواهد شد.

سعید جهانی با بیان اینکه نرخ کالا‌های عرضه شده بر مبنای نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار است، افزود: امکان خرید از کیف پول در این سامانه فراهم شده و در غیر این صورت درگاه‌های بانکی برای خرید پیش بینی شده است.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما