امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:17

Afrang Khabar

1401/10/19 15:17

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور میزبان برگزاری رویداد ملی «سپاس مادر» هستند.

رویداد ملی جذاب «سپاس مادر» برگزار می شود

به گزارش افرنگ خبرعباس مهاجر از راه اندازی پویش «سپاس مادر» خبر داد و گفت: اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در ایام میلاد بانوی دو عالم، مادر خوبی‌ها، حضرت فاطمه زهرا (س)، رویداد ملی سپاس مادر را راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه این رویداد و پویش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد افزود: کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور میزبان برگزاری رویداد ملی سپاس مادر هستند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ادامه داد: مقرر شده است در این رویداد شاخه گلی توسط دختران عزیز به مادرهایشان اهدا شود همچنین مسابقه پخت کیک و شیرینی و دسر گروهی توسط دانش آموزان و مادران اتفاق خواهد افتاد.

مهاجر عنوان کرد: مدح و مولودی خوانی در ثنای زن نمونه خلقت حضرت زهرا (س)، دعوت از مبلغ و کارشناس و صحبت پیرامون "جایگاه با شکوه زنان در اسلام و در عصر ظهور"، دعوت از مادران شهدا و تجلیل و تکریم آنان توسط دختران، اجرای گروه همخوانی و سرود با مضامین ناب ارزش زن و مقام مادر، مسابقه خلاقانه استعدادیابی در قالب اجرای استنداپ سه دقیقه‌ای با موضوع "بهترین صفات مامان خوبم" و رأی حضار به بهترین اجراها از لحاظ فنون بیان و محتوای دل‌پذیر و مفید از جمله برنامه‌های این رویداد به شمار می‌آید.

وی همچنین اضافه کرد: خطاطی احادیث نورانی اهل بیت و جملات رهبر معظم انقلاب پیرامون مقام زن و مادر توسط خود دانش آموزان هنرمند و نصب بر فضای مراسم، اهدای یادبودهای زیبا و باظرافت به دختران عزیز، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات عفاف و حجاب در حاشیه رویداد و عکس یادگاری دونفره دختران و مادران از دیگر برنامه‌های اعلام شده در این پویش است.

به گفته مهاجر اهدای هدایا به مادران و دخترانی که نام آنان فاطمه یا زهراست، بوسه بر دستان مادر توسط دختران گل ایران زمین و دورهمی خانوادگی در محل کانون‌ها نیز از برنامه‌های این رویداد محسوب می‌شوند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی افزود: به کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور تاکید شده است که هر ایده و خلاقیت شاد معنوی و جذاب با هنر و اجرای دختران از سوی مسئولان کانون و مربیان ارجمند حمایت شود همچنین در اجرای این برنامه سعی شود، دانش آموزان کنشگر و فعال باشند، تقسیم مسئولیت صورت گیرد و صرفاً حاضر منفعل در برنامه نباشند.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین برنامه‌ها باید متنوع، شاد و در عین حال غنی و پربار اجرا شود.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما