امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 12:48

Afrang Khabar

1401/7/15 12:48

تهیه‌کننده برنامه «بدون توقف» : برنامه «بدون توقف» در رسیدن به اهداف خود که ترویج کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های مختلف بود موفق شد.

«بدون توقف» به هدف خود رسید

به گزارش افرنگ خبر / برنامه «بدون توقف» تاکنون بیش از ۵۰۰ قسمت خود را پشت سرگذاشته و در هر فصل بنا به اقتضائات روز جامعه با پاسخ به شبهات، مسائل و موضوعات مختلفی را با حضور کارشناسان و مسؤلان کشوری با حضور موافقان و مخالفان به چالش کشیده است.

رضا غلام‌حسین‌نژاد تهیه‌کننده «بدون توقف» گفت: برنامه بدون توقف در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های مختلف و تشویق به برگزاری این کرسی‌ها در فضای دانشگاهی سعی دارد تا بدون سانسور و با حضور موافقان و منتقدان مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را با حضور کارشناسان و مسؤلان به چالش بکشید و ابهامات و شبهات جامعه را نیز در یک بستر دوستانه مطرح کند و از آنجا که این فرم و شکل خاص از گفتگو و طرح سؤالات مورد توجه مخاطبان قرار گرفته این شیوه را همچنان برای طرح مسائل روز جامعه ادامه خواهیم داد.

تهیه‌کننده «بدون توقف» افزود:  قطعا برنامه در رسیدن به اهداف خود موفق بوده و این نکته را می‌توان از نظرسنجی‌هایی که در زمان‌های مختلف انجام شده دریافت که برنامه مخاطبان بسیاری دارد که آن را دنبال می‌کنند.

غلام‌حسین‌نژاد افزود: همچنین عنوان پر مخاطب‌ترین برنامه گفتگو محور تلویزیون که از طریق نظر سنجی‌های گوناگون تاکنون انجام شده مسیولیت ما را در قبال مخاطب سنگین‌تر می‌کند چرا که استقبال جوانان و دانشجویان از این برنامه نشان‌دهنده رویکرد جوانان و دانشجویان به بحث‌های چالشی است و اینکه جوانان بیش از هر زمان دیگری به دنبال پاسخ سؤالات خود هستند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما