امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 05:08

Afrang Khabar

1401/7/2 17:8

پایگاه اینترنتی پی بی اس در گزارشی به وقوع طوفان در پورتوریکو پرداخت و نوشت پس از گذشت تقریبا یک هفته از طوفان فیونا نیمی از پورتوریکو همچنان برق ندارد.

نیمی از پورتوریکو در خاموشی به سر می‌برد

به گزارش افرنگ خبر /پایگاه اینترنتی پی بی اس در گزارشی به وقوع طوفان در پورتوریکو پرداخت و نوشت پس از گذشت تقریبا یک هفته از طوفان فیونا نیمی از پورتوریکو همچنان برق ندارد.

در این گزارش آمده است: در پی وقوع طوفان در پورتوریکو همچنان نیمی از این منطقه با خاموشی مواجه است، از جمله در شهر طوفان زده‌ای که حتی یک کارشناس فنی وارد آن نشده است. بسیاری از ساکنان پورتوریکو که بخشی از خاک آمریکا محسوب می‌شود خشمگین هستند و خواستار لغو قرارداد شرکت خصوصی شده اند که مسئولیت توزیع برق پورتوریکو را بر عهده دارد.
ایجاد اختلال در فرآیند تأمین سوخت سبب تشدید اوضاع شده است و این موضوع به نوبه خود سبب شده فروشگاه‌های خرده فروشی، پمپ‌های بنزین و دیگر کسب و کار‌ها تعطیل شوند. آپارتمان‌ها در پورتوریکو برق ندارند، زیرا سوختی برای ژنراتور‌ها وجود ندارد.
بسیاری این سوال را مطرح می‌کنند که چرا وصل مجدد برق اینقدر طول کشیده است، زیرا فیونا یک طوفان درجه یک بود و کل این جزیره را تحت تأثیر قرار نداد و بارش‌های ناشی از این طوفان سبب ایجاد خسارت‌هایی در این جزیره شد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما