امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 03:03

Afrang Khabar

1401/5/25 15:3

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ارسال گزارش مربوط به فروریختن ساختمان متروپل آبادان به قوه قضائیه خبر داد.

گزارش حادثه متروپل به قوه قضائیه می‌رود

به گزارش افرنگ خبر /این مصوبه امروز نشست کمیسیون عمران مجلس است که بر اساس آن متخلفان حادثه متروپل آبادان را به قوه قضائیه معرفی می‌شوند. 

به گفته عبدالجلال ایری سخنگوی این کمیسیون، نقض قانون نظام مهندسی و ممانعت از اجرای آن از سوی شهرداری و مالک متروپل و همچنین نقض قانون و اجرای ناقص قانون‌های کمیته تغییر کاربری مناطق آزاد و قانون چگونگی مدیریت مناطق آزاد از محورهای درخواست ارسال گزارش تخلفات شهرداری، مالک ساختمان متروپل و منطقه آزاد به قوه قضائیه است.
 
او اضافه کرد: استنکاف و نقض قانون و اجرای ناقص قانون در اعمال نظارت عالیه و موردی اداره کل و راه و شهرسازی خوزستان و معرفی متخلفین ساختمان‌های بلند مرتبه به دادگستری و دستگاه‌های نظارتی، استنکاف و نقص قانون از سوی نظام مهندسی آبادان درباره تعارض منافع هیئت رئیسه نظام مهندسی آبادان برای پذیرش نظارت در سال ۱۳۹۸ و رعایت نشدن قانون نظام مهندسی از سوی شرکت مشاور نقشیاد از محور‌های دیگر این درخواست بود.
 
در نشست کمیسیون عمران مجلس، لایحه تصویب آیین نامه بین المللی شناور‌های تندرو ۲۰۰۰، لایحه تصویب آیین نامه بین المللی ایمنی شناور‌های تندرو ۱۹۹۴، لایحه تصویب آیین نامه بین المللی دستگاه‌های ایمنی حریق ۲۰۱۵، اصلاحیه ۲۰۱۶ پیوست‌های کنوانسیون مدارک شناسایی دریانوردان به تصویب نمایندگان رسید.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما