امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:32

Afrang Khabar

1401/5/6 21:32

بسام صباغ سفیر و نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد از حمایت غرب و سکوت شورای امنیت سازمان ملل در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی انتقاد کرد .

انتقاد سفیر سوریه از سکوت شورای امنیت

به گزارش افرنگ خبر /بسام صباغ سفیر و نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با انتقاد از حمایت غرب و سکوت شورای امنیت سازمان ملل در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی گفت این حملات با حمایت آمریکا و غرب و در میان سکوت شورای امنیت انجام می‌شود.

سفیر و نماینده دائم سوریه با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر اسرائیل به اقدامات تهاجمی خود برای تداوم و طولانی کردن اشغال جولان سوریه با تصرف اراضی و املاک بیشتر و نیز غارت منابع طبیعی و اجرای طرح‌های شهرک سازی و اقدامات غیرقانونی با هدف تغییر ماهیت حقوقی و جمعیتی جولان و محو هویت عربی- سوری آن، ادامه می‌دهد تاکید کرد: حمله رژیم صهیونیستی به شهرک‌ها و خانه‌های فلسطینیان و نیز آواره کردن مردم فلسطین نقض آشکار اصول حقوق بین‌الملل، مفاد منشور و قطعنامه‌های بین‌المللی مربوطه به ویژه قطعنامه‌های ۲۴۲، ۳۳۸ و ۴۹۷ شورای امنیت است.
صباغ بر تعهد دمشق در حمایت از حقوق مسلم مردم فلسطین و ایستادگی در کنار آن‌ها برای پایان دادن به اشغالگری رژیم اسرائیل و ایجاد کشور مستقل در سرزمین خود به پایتختی قدس شریف و بازگشت آوارگان فلسطینی بر اساس قوانین بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل تاکید کرد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما