امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 04:10

Afrang Khabar

1401/5/4 4:10

رییس جمهور پیشین آمریکا برای اولین بار پس از خروج بحث برانگیز از کاخ سفید و هرج و مرج ناشی از حمله به ساختمان کنگره، روز سه شنبه به واشنگتن باز میگردد.

ورود ترامپ به واشنگتن پس از خروج از کاخ سفید

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا برای اولین بار پس از خروج بحث برانگیز از کاخ سفید در سال ۲۰۲۱ و هرج و مرج ناشی از حمله به ساختمان کنگره، روز سه شنبه به واشنگتن باز میگردد.

ترامپ که این روز‌ها آشکارا با ایده نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا بازی می‌کند قرار است روز سه شنبه در اندیشکده‌ای در واشنگتن سخنرانی کند.

وی در حالی در این اندیشکده سخنرانی خواهد کرد که چند روز پیش جلسات استماع کمیسیون تحقیق درباره حمله به ساختمان کنگره پایان یافت و اعضای این کمیسیون مصرانه مسئولیت این حمله را متوجه ترامپ دانستند.

ترامپ هفتاد و شش ساله همچنان جایگاه خود را در برخی محافل جمهوریخواه حفظ کرده است هر چند انتقاد‌هایی که به وی وارد می‌شود باعث شده تصویرش خدشه دار شود و فرصتی در اختیار رقبا به ویژه ران دوسانتیس فرماندار فلوریدا قرار گیرد که گوی رقابت را از او بربایند.

بر اساس نظرسنجی‌های اخیر، بیش از نیمی از جمهوری‌خواهانی که قرار است در انتخابات درون حزبی رای بدهند ترجیح می‌دهند نامزد دیگری به جز ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری شرکت کند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما