امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:19

Afrang Khabar

1401/4/29 21:19

دستگاه توزین در صنایع بسته بندی برای سنجش وزن به صورت آنلاین و دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افزایش دقت اندازه‌گیری با دستگاه توزین ایران‌ساخت

به گزارش افرنگ خبرعلیرضا دیوسالار عضو هیئت مدیره شرکت مهندسی صنعت دقیق تیکا با اشاره به این که از دستگاه توزین در باسکول‌های سنگین استفاده می شود،گفت: توزین یکی از کامل‌ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها جهت توزین الکتریکی، نمایش و کنترل وزن در کاربردهای صنعتی به حساب می آید.

دقت اندازه‌گیری را دستگاه توزین ایران‌ساخت افزایش داد

قابلیت شبکه کردن در دستگاه توزین ایران ساخت وجود دارد همچنین در دستگاه توزین با پارامترهایی که برای رله های خروجی تعریف شده است نحوه رله زنی بسیار انعطاف پذیراست. از ویژگی های بارز نمایشگر توزین می توان به منوهای ساده و قابل فهم برای اپراتور با سطح دسترسی متفاوت اشاره کرد.

از سوی دیگر الگوریتم فرامین رله انعطاف پذیر بر حسب کاربردهای مختلف در صنایع، سرعت رله زنی بالا جهت دقت بالا در بارگیری و تخلیه، دقت اندازه گیری در شرایط و محیط های با نویز شدید و نوسانات مکانیکی، قابلیت شبکه کردن چند دستگاه روی یک مجموعه از دیگر ویژگی های دستگاه توزین است.

سرعت واندازه گیری دقیق دستگاه توزین آن را مناسب برای استفاده در صنایع مختلف کرده به شکلی که در صنعت بچینگ، باسکول های سنگین، سیستم های کنترل وزن در صنعت بسته بندی، کیسه پرکن، صنایع غذایی، اندازه گیری های نیرو گشتاور و صنایع شیمیایی به کار می رود.

این مدیر حوزه دانش بنیان با اشاره به این که تلاش می شود تا در وهله اول نیاز کشور به دستگاه توزین برطرف شود، گفت: کیفیت دستگاه توزین ایران ساخت بالا بوده اما با این وجود یک پنجم نمونه خارجی قیمت دارد.
همچنین طراحی و تولید دستگاه توزین ایران ساخت سبب شد تا 15 فرصت شغلی به صورت مستقیم در شرکت صنعت دقیق تیکا ایجاد شود.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما