امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 07:58

Afrang Khabar

1401/4/25 7:58

کانال رادیویی ورزش بانوان افتتاح شد

با حضور معاون امور بانوان رئیس جمهور

به گزارش افرنگ خبر /

طی مراسمی که امروز شنبه در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، کانال رادیویی ورزش بانوان به صورت رسمی افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

انسیه خزعلی معاون امور بانوان رئیس جمهور همراه با حمید سجادی وزیر ورزش و مریم پورکاظمی معاون وی در امور بانوان در کنار برخی مسئولان، مربیان و ورزشکاران رشته‌های مختلف از جمله افراد حاضر در این مراسم بودند.

سجادی وزیر ورزش در این مراسم طی صحبت‌هایی اشاره‌ای به پیشینه فعالیت و همکاری‌هایش در این زمینه داشت.

وی همچنین با یادآوری برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی در مردادماه خاطرنشان کرد: این بازی‌ها مهمترین رویداد کشورهای اسلامی است و جمع عظیمی از ورزشکاران مسلمان حضور دارند. این برنامه‌ها حتماً باید اطلاع‌رسانی شود، جدا از این مباحث در کشوری نفس می‌کشیم که همه هدف ورزش نیست چون آرمان‌ها و اهدافی داریم که پای آن ایستاده‌ایم. اولویت‌ها باید پایبندی به همین ارزش‌ها باشد.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در ورزش، گفت: اگر سستی باشد شرایط از اراده خارج می‌شود، باید در این خصوص فرهنگ‌سازی شود.

وزیر ورزش تاکید کرد: یکی از ظرفیت‌ها استقلال و خودکفایی ورزش بانوان است. در کنار آن باید به اهمیت رسانه هم توجه کرد و می‌توانیم از طریق برنامه‌های صدا به ورزش بانوان پرداخت چرا که همه رشته‌های بانوان قابل پخش نیست.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما