امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 01:01

Afrang Khabar

1401/4/24 13:1

آزمایش جادویی معجزه کلمات بر میوه ها

تاثیرگذاری شگفت انگیز انرژی کلمات بر پرتقال

به گزارش افرنگ خبرقبلاً شنیده بودم که کلمات و الفاظ بر روی مولکولهای آب اثر دارد؛ یعنی کلمات زیبا و معنوی شکل آن را زیبا و کلمات زشت و گناه آلود شکل آن را زشت و درهم ریخته می کند.

تا اینکه چند وقت پیش فیلمی را دیدم که اثر کلمات خوب و بد را روی پرتقال نشان می داد.
برای اینکه قلبم مطمئن شود، خودم این آزمایش را انجام دادم و امروز عکسهای آن را در معرض دیدِ شما قرار می دهم.
به این صورت که پرتقالی را نصف کردم و هر نصفه ای را در شرایط مساوی و در دو ظرف که ازهر جهت شبیه یکدیگر بودند قرار دادم.
روی کاغذی کلمات زیبا و معنوی مانند: الله، محمد، علی، فاطمه، حسن و حسین و …. نوشته و روی یکی از شیشه ها چسباندم.
روی کاغذ دیگر کلمات گناه آلود و زشت نوشتم و روی شیشه دیگر چسباندم.
بعد از چند روز اثر کلمات روی میوه ها ظاهر شد؛ تا بیستمین روز که قشنگ پیداست که میوه ای که کلمات منفی بر آن اثر گذاشته کَپَک زده و در حال پوسیدن است و میوه دیگر صحیح و سالم و باطراوت مانند روز اول است.
این است اثر الفاظ بر روی میوه و آب که به خیال ما چیزی نمی فهند، لکن قران در باره فهم وشعور همه موجودات و تسبیح آنها در سوره مبارکه جمعه/۱می فرماید: یُسَبِّحُ لِلَّهِ مَا فىِ السَّمَاوَاتِ وَ مَا فىِ الْأَرْضِ المَْلِکِ الْقُدُّوسِ الْعَزِیزِ الحَْکِیم.
«آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است همواره تسبیح خدا مى‏گویند، خداوندى که مالک و حاکم است و از هر عیب و نقصى مبرا، و عزیز و حکیم است».
وهمچنین درآیه ۴۴/اسرا می فرماید: تُسَبِّحُ لَهُ السَّمَاوَاتُ السَّبْعُ وَ الْأَرْضُ وَ مَن فِیهِنَّ وَ إِن مِّن شىَ‏ْءٍ إِلَّا یُسَبِّحُ بحَِمْدِهِ وَ لَاکِن لَّا تَفْقَهُونَ تَسْبِیحَهُمْ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا. «آسمانهاى هفتگانه و زمین و کسانى که در آنها هستند، همه تسبیح او مى‏گویند و هر موجودى، تسبیح و حمد او مى‏گوید ولى شما تسبیح آنها را نمى‏فهمید او بردبار و آمرزنده است».
و آسمانها و زمین و پرندگان هم تسبیح گوی خدایند آنجا که در سوره مبارکه نور/۴۱ می فرماید: أَ لَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ یُسَبِّحُ لَهُ مَن فىِ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ وَ الطَّیرُْ صَافَّاتٍ کلٌ قَدْ عَلِمَ صَلَاتَهُ وَ تَسْبِیحَهُ وَ اللَّهُ عَلِیمُ بِمَا یَفْعَلُونَ.
«آیا ندیدى تمام آنان که در آسمانها و زمینند براى خدا تسبیح مى‏کنند، و همچنین پرندگان به هنگامى که بر فراز آسمان بال گسترده‏اند؟! هر یک از آنها نماز و تسبیح خود را مى‏داند و خداوند به آنچه انجام میدهند داناست!».
و رعدِ آسمان هم خدا را تسبیح می کند. رعد/۱۳ وَ یُسَبِّحُ الرَّعْدُ بحَِمْدِهِ … . «و رعد، تسبیح و حمد او مى‏گوید».
حال که چنین است مواظب حرف زدنمان باشیم.
تا می توانیم خوب حرف بزنیم و حرفِ خوب بزنیم و با کسانی نشست و برخاست کنیم که اهل فحاشی نباشند، بلکه اهل خوب حرف زدن باشند.
و حرف خوب گوش کنیم،نه هر حرفی.
اگر کلمات روی آب و میوه چنین اثری دارد، حتماً بر روی روح ما اثر بیشتری دارد.
حال بیشتر متوجه می شویم که خوردن و آشامیدن را با نام خدا شروع کنیم، یعنی چه!!
یا اینکه اگر مثلاً فلان دعا را بر آب بخوانیم و به بیمار بدهیم شفا می یابد، یعنی چه!!

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما