امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 03:08

Afrang Khabar

1401/4/19 3:8

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت: هم اکنون دام زنده در مراکز مجاز شهر تهران کمتر از قیمت مصوب عرضه می شود.

دام زنده در تهران، کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود

به گزارش افرنگ خبر / آقای فصاحت با بیان اینکه مجموعا ۱۷ مرکز ذبح بهداشتی دام در سطح شهر تهران بر پا شده است، گفت: از این تعداد ۴ مرکز ثابت و ۱۳ مرکز موقت اند و در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی افزود: سازمان بزرگ پشتیبانی امور دام کشور در تاریخ هفتم تیرماه قیمت ۸۵ هزار تومان را برای خرید هر کیلو دام زنده در شهر تهران اعلام کرد، اما الان قیمتی که به مردم ارائه می‌شود زیر این قیمت است.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت: حدود ۶۰ درصد این جایگاه‌ها متعلق به دام‌های کاملا ارگانیک مراتعی است و ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان اتکا هم در امر عرضه دام فعالیت می‌کنند و دام زنده را با قیمت ۸۳ هزار تومان برای هر کیلوگرم به متقاضیان عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانیم: 

قیمت هر کیلو دام زنده برای عید قربان؛ ۸۵ هزار تومان

متقاضیان دام را از مراکز مجاز تهیه کنند

آقای فصاحت گفت: از شهروندان عزیز تقاضا می کنیم حتما دام های مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند چون دام‌های بیرون غالبا با شکم سیر به مردم ارائه می شود و در میزان وزنی که گوشت تحویل می‌گیرند تفاوت بسیار است و ضرر قابل توجهی متوجه مردم می‌شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران افزود:  با توجه به ارتباط بسیار نزدیک و همکاری خوب سازمان دامپزشکی با ما و همکاران‌مان و با توجه به کنترل بیماری تب کریمه کنگو در استان تهران و عدم ابتلای به این بیماری، انتظار داریم که با توجه به این که دام از سایر استان‌ها هم به تهران آمده حتما مردم عزیزمان دام خودشان را از این مراکز مورد تایید ما تهیه کنند و بعد از ذبح دام حداقل ۲۴ ساعت در یخچال قرار بدهند تا این بیماری هم کنترل شود و مشکلی در حوزه انتشار این بیماری خطرناک ویروسی بین انسان و دام نداشته باشیم.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما