امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 07:00

Afrang Khabar

1401/4/2 6:59

پیش‌فروش یک ساله ۵ محصول و مشارکت در تولید ۴ محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۹ صبح امروز (پنجشنبه ۲ تیر) در سامانه یکپارچه آغاز شد.

آغاز فروش ۹ محصول سایپا بدون قرعه‌کشی

به گزارش افرنگ خبراز سایپا؛ عرضه محصولات این گروه خودروسازی بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز در قالب دو طرح پیش فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید لحظاتی پیش آغاز شد و ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات ادامه دارد.

 
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور از سایت، به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام کنند.
 
بر اساس این گزارش؛ گروه خودروسازی سایپا، پیش‌فروش محصولات کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، ساینا. اس و شاهین. جی و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات ساینا. اس، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. اس و کوییک. آر با گیربکس معمولی را در این طرح قرار داده است. 
 
همچنین؛ در خصوص خودروی شاهین، افرادی که دارای پلاک فعال خودرو هستند و همچنین افرادی که از ابتدای سال ۱۴۰۱ این خودرو را خریداری نکرده‌اند، می‌توانند در طرح پیش‌فروش یکساله گروه سایپا شرکت کنند.
 
گفتنی است؛ زمان واگذاری بخشی از خودرو‌ها مهرماه ۱۴۰۱ است.
 
 
 

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما