امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:19

Afrang Khabar

1401/3/22 19:19

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا گفت: در یک‌ماهه گذشته در حوزه لوازم خانگی از نظر ارزش ریالی با افزایش ۱۶۰ درصدی کشفیات روبرو بوده‌ایم.

افزایش ۱۶۰ درصدی ارزش ریالی کشفیات قاچاق

به گزارش افرنگ خبرسرهنگ جلال امینی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز فراجا با اشاره به اینکه در چند سال اخیر تمرکز بر روی قاچاق سازمان‌یافته و برخورد با دانه درشت‌ها بوده است، گفت: در چهار سطح ورود و خروج کالا، حمل و نقل، انبار و توزیع با متخلفان برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: ما از تمام ظرفیت و امکانات درونی پلیس برای مقابله جدی با کالای قاچاق در سراسر کشور استفاده می‌کنیم.

سرهنگ امینی گفت: حدود ۶۰ مرحله مأموریت برای مقابله با قاچاق کالا در سطح عرضه را در سراسر کشور داشته‌ایم.م و کماکان در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز فراجا افزود: در یک اقدام عملیاتی روز جمعه ۲۰ خردادماه، از یک انبار که محل دپوی کالای قاچاق بود، حدود ۱۳ کامیونت انواع لوازم‌خانگی قاچاق کشف و برای تعیین تکلیف نهایی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ارسال شد.

سرهنگ امینی با بیان اینکه در یک‌ماهه گذشته تعداد ۱۰۷۱ فقره پرونده در حوزه لوازم خانگی قاچاق تشکیل شده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۹۱ هزار و ۷۲۳ قلم لوازم خانگی قاچاق کشف شده است که در مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته است و از نظر ارزش ریالی با افزایش ۱۶۰ درصدی کشفیات روبرو بوده‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز فراجا بیان کرد: بیشترین فراوانی کشفیات قاچاق لوازم خانگی در استان‌های لرستان، هرمزگان، اصفهان، خوزستان و فارس بوده است، همچنین یک‌هزار و ۳۴۸ نفر در زمینه قاچاق لوازم خانگی دستگیر شده‌اند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما