امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:27

Afrang Khabar

1401/3/10 21:27

آمار‌های رسمی حاکی از آن است که فلسطینیان ۲۳۵ عملیات مقاومتی در ۴۸ ساعت گذشته علیه رژیم اشغالگر در قدس و کرانه باختری رود اردن انجام داده اند.

افزایش عملیات مقاومت علیه صهیونیست‌ها

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از پایگاه اینترنتی فلسطین آنلاین، آمار‌های رسمی حاکی از آن است که فلسطینیان ۲۳۵ عملیات مقاومتی در ۴۸ ساعت گذشته علیه رژیم اشغالگر در قدس و کرانه باختری رود اردن انجام داده اند و این اقدام افزایش ملموس عملیات مقابله با صهیونیست‌ها را همزمان با برگزاری مراسم موسوم به پرچم رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد.

مرکز اطلاعات فلسطین (معطی) در گزارش دوره‌ای ای خود درباره فعالیت‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن، ۲۳۵ عملیات مقاومتی در دو روز گذشته را ثبت کرده است و بر اثر آن تاکنون ۲۲ اسرائیلی در سطوح مختلف زخمی شده اند.

بر اساس این گزارش، ۱۲ عملیات تیراندازی و درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست رخ داده که بارزترین آن‌ها در استان‌های جنین، بیت لحم، الخلیل و نابلس بوده است.

استان‌های مختلف کرانه باختری رود اردن صحنه درگیری فلسطینیان با نیرو‌های اشغالگر بوده است. ۳۹ مورد پرتاب نارنجک و ۲۴ مورد پرتاب بطری‌های اتش زا بوده است که بر اساس آن تعدادی از خودرو‌های صهیونیست‌ها در آتش سوخت.

بر اساس گزارش منتشر شده موارد مربوط به مقابله نیرو‌های مقاوم و جوانان با نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان افراطی در شهر‌های مختلف به ۲۴ مورد می‌رسد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما