امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:28

Afrang Khabar

1401/3/1 21:28

این روزها عبارت روش‌های سقط جنین مثل ترندهای فضای مجازی در صدر عنوان‌های راهنمایی گرفتن در ۴ هفته ابتدایی بارداری تثبیت شده‌اند.

چرا فکری برای آمار بالای سقط جنین نمی‌شود؟

به گزارش افرنگ خبرکشور حداقل 30 سال در حوزه فرهنگ ضدجمعیتی فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است (به‌ گونه‌ای که تا سال‌ها رتبه اول اجرای این سیاست‌های صهیونیستی بین تمام کشور‌های دنیا بوده است) از منظر آینده‌پژوهان، وضعیت جمعیت ایران در حالت بحرانی قرار گرفته است و ما فقط 5 سال زمان داریم تا بتوانیم از یک فاجعه بزرگ جمعیتی در آینده جلوگیری کنیم، فاجعه‌ای که تبعات آن در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی غیرقابل اصلاح است. روزانه حدود 40 نفر را به‌ دلیل ابتلا به کرونا از دست می‌دهیم؛ برای کاهش این آمار تلاش زیادی کردیم؛ بسیاری از مراکز را تعطیل کردیم؛ صداوسیما، مردم و علما ورود کردند و...، اما چرا وقتی هر روز حدود 1000 جنین در کشور به فجیع‌ترین شکل قتل‌عام می‌شوند، خبرش منتشر نمی‌شود؟


وقتی جوجه‌های یک‌ روزه را از بین بردند، احساسات مردم به‌ شدت جریحه‌دار شد؛ حق هم داشتند اما چرا برای نجات جان یک جنین انسان که روح دارد، فهم دارد و حیات دارد، هیچ حرکتی شکل نمی‌گیرد؟

17 هزار کشته‌ سالانه در تصادفات جاده‌ای، با تلاش، زحمت و اطلاع‌رسانی در سال گذشته به 15 هزار کشته کاهش یافته است؛ از آن طرف سالانه حداقل 350 هزار سقط انجام می‌شود (البته آمار غیررسمی حدود یک‌میلیون است!!) آیا کسی از این آمار خبر دارد؟ برای کاهش آمار سقط جنین چقدر تلاشی کرده‌ایم؟ این جنین‌ها حق حیات ندارند؟ نقش رسانه و هنرمندان در این میان چیست؟

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما