امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:57

Afrang Khabar

1401/2/8 1:57

رئیس جمهور تاکید کرد:امروز مدیر ما در میدان عمل احتیاج داردکه با صلابت و باروحیه کار کند و احساس کند که همه از او پشتیبانی می‌کنند،لذا به همه دوستان،توصیه می‌کنم که باروحیه و مجاهدت کار را دنبال کنند.

رییسی: خصوصی‌سازی نباید به معنای رهاسازی باشد

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین با بیان اینکه این استان همواره مردان و زنانی را به خودش دیده که برای دفاع از دین و ارزش‌ها و انقلاب اسلامی سراز پا نمی‌شناختند، گفت: قریب به ۳ هزار شهید و بیش از ۷ هزار جانباز استان قزوین دلیل و نشانه‌های صدق مردم آن و گواه تدین و دلدادگی آنها به خدا است.


رئیس جمهور با بیان اینکه به تعبیر حضرت رضا (ع) بعد از انجام واجبات و ترک محرمات، هیچ امری برای تقرب پروردگار برتر از خدمت به مردم نیست، افزود: اکراه داشتم که در ماه مبارک رمضان برای شما زحمت ایجاد کنم و سفر داشته باشم، لکن هر چه کردم تا به خودم بقبولانم که سفر را برگزار نکنیم، دیدم اینکه سفر را برگزار کنیم و اجرای مصوبات آن الان کلید بخورد بهتر از این است که چند ماه دیگر این اتفاق بیفتد.

رئیسی خطاب به کارگزاران دولت و مسئولان استانی قزوین اظهار داشت: امروز راهبرد دشمن ایجاد یاس است و در مقابل وظیفه همه ما ایجاد امید است. دشمن از روی دشمنی خود تلاش می‌کند سیاه‌نمایی کند و با بزرگنمایی ایرادات کام مردم را تلخ کند، اما مسئولیت ما این است که با عمل‌مان روز به روز با مردم را امیدوارتر کرده و از این طریق مشارکت آنها را در پیشرفت امور بیشتر، نشاط اجتماعی را افزون‌تر و در یک کلمه سرمایه اجتماعی را ارتقا دهیم.

رئیس جمهور یا یادآوری اینکه در این دولت تصمیم گرفته‌ایم اجرای طرح جدیدی را آغاز نکنیم و تلاش کنیم کارهای نیمه‌تمام تکمیل شوند، تصریح کرد: در این جلسه درباره مشکلاتی که شناسایی شده و راهکارهای رفع آنها توضیح داده شد. این روش در ۴۰ سال گذشته مسبوق به سابقه نبوده است. این کار انجام می‌شود تا مدیران و مردم استان بدانند که چه تصمیماتی گرفته شده است.

رئیسی ادامه داد: همچنین ارائه گزارش وزرا و معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست شورای اداری از مجموع تصمیمات دولت برای استان انجام می‌شود تا مدیران برای به کار بستن راهکارهای مصوب در مسیر حل و فصل مشکلات حس و حال مناسب کار جهادی را پیدا کنند. روش‌های معمول کار، همیشه بوده، اما اگر بخواهد کار متفاوتی صورت بگیرد، یک اندیشه و انگیزه متفاوت لازم است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اولین شرط برای تحول این است که خود مدیر تحول‌خواه و تحول‌گرا باشد و الا تحول اتفاق نمی‌افتد، خاطرنشان کرد: مدل معمول اداری برای پیگیری امور که منتظر است تا همه مقدمات لازم فراهم شود تا کاری انجام بگیرد، برای تحول جوابگو نیست. اینجاست که اهمیت نقش یک مدیر تحول‌گرا مشخص می‌شود که معطل ترتیبات اداری معمول نمی‌ماند.

رئیسی خطاب به مدیران و کارگزاران دولت گفت که همه مردم از شما این است که واقعا کاری متفاوت انجام دهید، گفت: دشت قزوین ظرفیت بسیار مهمی برای استان قزوین به حساب می‌آید که رهبر معظم انقلاب نیز توجه ویژه‌ای به آن دارند و به من فرمودند که اینجا باید نمونه عالی کشاورزی دانش‌بنیان شکل بگیرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه برای تحقق این هدف همه بخش‌ها باید همت کنند، افزود: به همه مدیران تاکید می‌کنم که این مساله را با حساسیت دنبال کنند تا آنچه مدنظر رهبری معظم انقلاب، خواست مردم و اقتضای منطقه است، تحقق یابد. به آقای وزیر جهادکشاورزی هم با تأکید گفتم که حتماً این کار را به عنوان یکی از وظایف جدی خود دنبال کنید.

رئیسی در ادامه اظهار داشت: بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی قزوین با وجود آنکه پیشرفت لازم برای قرار گرفتن در فهرست پروژه‌های دارای اولویت تکمیل دولت را ندارد، اما به دلیل کمبودهای موجود در سرانه بهداشتی، این پروژه که کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در مصوبات سفر قزوین، در اولویت تکمیل قرار گرفته است.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما