امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 10:49

Afrang Khabar

1401/1/21 22:49

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: ظرفیت‌های کارآفرینی و اشتغال در بین زنان این استان پر رنگ بوده و باید برای توسعه هرچه بیشتر آن برنامه ریزی کرد.

اشتغال و کارافرینی در زنان قزوین

به گزارش افرنگ خبر /کبری علیخانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نشستی که با چند تن از زنان کارآفرین و فعال اقتصادی داشتم، وضعیت نشان می‌دهد که خوشبختانه زنان متعددی در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی مشغول به کار هستند.

وی اضافه کرد: با ظرفیت‌هایی که اکنون در بین زنان استان قزوین وجود دارد، باید با برنامه ریزی موانع تولید را از پیش روی آن‌ها برداشت و بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و ضرورت الگوی سوم برای زنان کاری انجام دهیم تا یک زن علاوه بر مدیریت خانه و تربیت فرزندان به عنوان نسل فردا در صحنه های اجتماعی حضور پررنگی داشته باشد.

علیخانی تاکید کرد: دولت سیزدهم برای فعالیت اقتصادی زنان برنامه‌های متعددی دارد و در این راستا همواره تاکید شده تا از ظرفیت‌های زنان در راستای توسعه و اقشار مختلف جامعه اقدام کرد.

این مسؤول تصریح کرد: در آینده نزدیک شاید بعد از ماه مبارک رمضان در سفر رییس جمهوری به قزوین شاهد تصمیمات بسیار خوبی در حوزه اشتغال بانوان خواهیم بود و تا رسیدن به این مهم برنامه‌های متعددی تدوین می‌شود.

علیخانی یکی از نکات بارز در فعالیت زنان استان را احداث اولین پارک رباتیک کشور در قزوین دانست و گفت: با توجه به شعار سال تلاش‌های استان برای ورود زنان به عرصه‌های تولید دانش بنیان در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما