امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 12:10

Afrang Khabar

1400/12/24 0:10

نتایج کمانداران ایران در مرحله مقدماتی

مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا -  تایلند

به گزارش افرنگ خبر /

در اولین روز از رقابتهای تیروکمان کاپ آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، کمانداران کشورمان در ریکرو مردان و کامپوند بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

در این رقابت‌ها، رضا شبانی در مرحله مقدمانی ریکرو مردان با ۶۴۳ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید.

شبانی در دور یک هشتم نهایی روز پنجشنبه ۲۶ اسفند به مصاف کمانداری از بنگلادش خواهد رفت.

محمدحسین گلشنی دیگر نماینده ایران در مرحله مقدمانی ریکرو مردان با ۶۴۲ امتیار سیزدهم شد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید.

وی روز پنجشنبه۲۶ اسفند باید با کمانداری از مالزی رقابت کند.

ارشک فاضل در پایان مرحله مقدمانی ریکرو مردان با ۶۲۲ امتیاز در جایگاه بیست و دوم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از فیلیپین رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید.

ارشک فاضل روز پنجشنبه ۲۶ اسفند با کمانداری از قزاقستان رقابت خواهد کرد.

گیسا بایبوردی در پایان مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با ۶۸۹ امتیاز در رده نخست ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی استراحت دارد و روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در مرحله یک هشتم نهایی با کمانداری از بنگلادش رقابت خواهد کرد.

ویدا حلیمیان  نیز در پایان مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با  ۶۷۷ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۶ به برتری رسید. وی در دور یک هشتم نهایی روز پنجشنبه ۲۶ اسفند با کمانداری از هند دیدار خواهد داشت.

کوثر خشنودی‌کیا نیز در پایان مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با ۶۷۷ امتیاز دهم شد. وی در دور نخست مسابقات حذفی استراحت دارد و روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از هند خواهد رفت.

راحله فارسی نیز در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با ۶۶۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۶ به برتری رسید. وی در دور یک هشتم نهایی روز پنجشنبه ۲۶ اسفند با نماینده هند دیدار خواهد داشت.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما