امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 03:04

Afrang Khabar

1400/12/2 3:4

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان و وزیر کشور بلغارستان در نشستی در صوفیه بر توسعه همکاری‌های عملیاتی جهت مقابله با قاچاق مواد مخدر تاکید کردند.

تاکید ایران و بلغارستان بر لزوم مبارزه با مواد مخدر

به گزارش افرنگ خبر /دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان با هدف حضور در دهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های مبارزه با مواد مخدر ایران و بلغارستان در راس هیاتی عازم صوفیا پایتخت بلغارستان شد.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان در اولین روز سفر خود با وزیر کشور بلغارستان دیدار کرد. در این ملاقات طرفین بر لزوم توسعه همکاری‌های عملیاتی در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر تاکید کردند.
دکتر مومنی ضمن تاکید بر نقش بی‌بدیل جمهوری اسلامی ایران در مبارزه بی‌امان با معضل جهانی مواد مخدر، بر لزوم مشارکت کشور‌های اروپایی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و عمل به مسئولیت بین المللی خود در این راستا تاکید کرد.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان همچنین افزود: ایران در راستای عمل به مسئولیت اخلاقی، دینی و انسانی خود در این مبارزه راسخ است، ولی زمان آن فرارسیده تا کشور‌های اروپایی و غربی نیز از حالت ناظر خاموش درآمده و به مسئولیت خود عمل کنند.
گفتنی است سردار مومنی در روز اول سفر خود با معاون وزیر امور خارجه و فرماندهی مرزبانی بلغارستان دیدار کرد.
ملاقات با دبیر کل وزارت کشور، مدیر کل مبارزه با جرائم سازمان یافته وزارت کشور، مرکز ملی درمان اعتیاد، رئیس کل گمرک و رئیس آکادمی نیرو‌های نظامی بلغارستان از جمله ملاقات‌های دبیر کل ستاد مبارزه مواد مخدر کشورمان در روز‌های آتی خواهد بود.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما