امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 10:55

Afrang Khabar

1400/11/29 22:55

امام جمعه موقت تهران: دولت برای واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به توده‌های مردم برنامه ریزی کند.

ابوترابی فرد:سهام پرسپولیس و استقلال به مردم واگذار شود

به گزارش افرنگ خبر / حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد در خطبه دوم نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت جمهوری اسلامی در حوزه ورزش، برای حضور در عرصه رقابتهای جهانی بسیار بالاست که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد و برای دست یابی به این جایگاه باید از همه ظرفیت ها استفاده کنند.


وی با بیان اینکه ما امروز از ظرفیت های ارزشمندی برای ارتقاء بخشیدن به جایگاه قهرمانی برخورداریم افزود : یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در سالهای بعد از پیروزی انقلاب و در چله انقلاب، دستاورد ورزش است که مغفول مانده و چندان مورد توجه نیست .

خطیب جمعه تهران با اشاره به دیدار کلیدی مقام معظم رهبری در پایان نیمه نخست امسال با مدال آوران بازیهای المپیک 2020 افزود : رهبر انقلاب در این دیدار ، بیانات بسیار مهم و دقیقی ایراد فرمودند که توجه به این فرازها برای مسئولان به ویژه دولت و مدیران ، ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد به موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان در ورود به مسابقات جام جهانی نیز اشاره کرد و گفت: این موفقیت ، چشمگیر، برازنده و غرورآفرین است و ضرورت توجه بیشتر به حوزه ورزش را دو چندان می کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با قهرمانان ملی المپیک افزود : ایشان در فرمایشات خود ، این موفقیت مدال آوران را پیام آور امید و نشاط برای نسل جوان دانستند که پیامش این است که ما می توانیم در رقابت با صاحبان ثروت و قدرت ، در سایه عزم و اراده در رقابتهای بین المللی و جهانی در جایگاه فاخر و برتر قرار گیریم .

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مدال آوران المپیک پیام توانایی ، نشاط ، همت و قدرت اراده را در بر داشت که در واقع قهرمانان ملی ، آموزگاران ایستادگی ، امید و نشاطند گفت : این قهرمانی در چند حوزه هست ، در حوزه های علم ، تولید دانش ، فناوری ، ادب و عرصه های گوناگون کشور، ما امروز دارای نام و نشان هستیم و کارهای بزرگی در حال انجام است .

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما