امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 06:54

Afrang Khabar

1400/10/18 18:54

فیلم سینمایی «دینامیت» با فروش ۳۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توانست رکورد فیلم «مطرب» با فروش ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را بشکند.

«دینامیت» رکورد زد

به گزارش افرنگ خبر / سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت (۱۱ تا ۱۷ دی)، فروش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی را با ۲۷۴ هزار و ۹۰۴ مخاطب تجربه کرد. این رقم نسبت به هفته گذشته، با کاهش ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه بود.

دینامیت رکورد فروش سینما را شکست

با مشخص شدن مجموع فروش فیلم «دینامیت» به قیمت ۳۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان این فیلم رکورد فروش سینمای ایران را شکست. در دو سال گذشته تنها فیلم سینمایی «مطرب» این رکورد را برای خود ثبت کرده بود اما «دینامیت» که در اوج بحران کرونا و اوایل تیر اکران خود را آغاز کرد، با ۲۴ هفته اکران، رکورد فروش فیلم در دوسال اخیر را به نام خود ثبت کرده است. پس از آن نیز «گشت ارشاد ۳» با فروش ۳۱ میلیارد تومانی در دنبال رسیدن به رکورد فیلم «دینامیت» است و در جایگاه سوم نیز «قهرمان» با فروش ۱۱ میلیارد تومانی قرار دارد.

فروش گیشه فیلم سینمایی «مطرب» ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود، البته نمی‌توان گفت که «دینامیت» رکورد «مطرب» را شکسته یا خیر، چون آن زمان قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان بود اما در حال حاضر ۳۰ هزار تومان است. اگر صرفا بخواهیم فروش گیشه را در نظر بگیریم ساخته مسعود اطیابی توانسته رکورد «مطرب» را بشکند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما