امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 03:08

Afrang Khabar

1400/9/28 3:8

امشب ایران - ایتالیا

دیدار دوستانه فوتسال

به گزارش افرنگ خبر /

تیم ملی فوتسال ایران که از طریق دوحه به میلان سفر کرده است امروز اولین دیدار دوستانه خود در برابر تیم ملی فوتسال ایتالیا را برگزار خواهد کرد. 

دو تیم هم چنین فردا دومین بازی دوستانه خود را برگزار خواهند کرد. ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال برای این دو بازی بیشتر روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کرده است. حسین طیبی لژیونر تیم ملی فوتسال هم در اردو حاضر شده و قرار است در این دو بازی ملی پوشان فوتسال ایران را همراهی کند. 

 

تیم ملی فوتسال ایران که در جام جهانی فوتسال در لیتوانی موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی نشد و با شکست در برابر قزاقستان از جدول بازی ها کنار رفت خود را برای حضور در مقدماتی جام ملت های آسیا آماده می کند. این مسابقات در فروردین ماه آتی برگزار می شود. 

 

با نظر فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تیم ملی فوتسال ایران با هدایت ناظم الشریعه به کار خود ادامه می دهد. اصولی سرپرست کمیته فوتسال پیش تر گفته بود فدراسیون فوتبال تا پایان سال با ناظم الشریعه قرارداد دارد و به این قرارداد پایبند است.

 

سید محمد ناظم الشریعه ۱۴ بازیکن را برای دیدار دوستانه ایران و ایتالیا را معرفی کرد.

بر این اساس سالار آقاپور، حمزه کدخدایی، محمدحسین درخشانی(مس سونگون) مسعود یوسف، مهدی کریمی، سعید احمد عباسی، سپهر محمدی، اصغر حسن‌زاده(گیتی پسند) سهیل جامدی (مقاومت البرز)علیرضا رفیعی پور، مسلم اولادقباد، محمد شجری(کراپ الوند) باقر محمدی(سن ایچ ساوه) و حسین طیبی بازیکنانی هستند که به مصاف ایتالیا می روند.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و ایتالیا در شهر میلان و در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما