امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:47

Afrang Khabar

1400/9/22 1:47

ائتلاف الفتح تاکید کرد اگر نیرو‌های آمریکایی پس از زمان تعیین شده برای خروج از کشور، همچنان در خاک عراق باقی بمانند، مقابله با اشغالگری اقدامی قانونی خواهد بود.

با ادامه حضور آمریکایی‌ها در عراق مقابله می‌کنیم

به گزارش افرنگ خبر /ائتلاف الفتح تاکید کرد اگر نیرو‌های آمریکایی پس از زمان تعیین شده برای خروج از کشور، همچنان در خاک عراق باقی بمانند، مقابله گروه‌های مقاومت با اشغالگری اقدامی قانونی خواهد بود.

به نوشته خبرگزاری المعلومه، علی الفتلاوی عضو ائتلاف الفتح گفت در صورت ادامه حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق، موضع مقاومت واضح و روشن است. وی افزود تصمیم روشن است و جدول زمانی مشخصی برای اخراج این نیرو‌ها تعیین شده است.
وی در گفتگو با این خبرگزاری گفت «خروج آمریکا از عراق موضوع ثابتی است و عملی خواهد شد؛ به خصوص که نخست وزیر سابق در زمینه این موضوع تلاش کرد و پارلمان هم به اخراج این نیرو‌ها از عراق رای داد. به همین سبب، دیگر علتی برای باقی ماندن این نیرو‌ها در عراق وجود ندارد.»
عضو ائتلاف الفتح افزود «در صورت ادامه حضور نیرو‌های آمریکایی در خاک عراق، بغداد از هر راه حقوقی و دیپلماتیک استفاده خواهد کرد.»
الفتلاوی همچنین گفت «در صورت ادامه حضور نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در خاک عراق پس از پایان مدت تعیین شده، مقابله گروه‌های مقاومت با اشغالگری اقدام قانونی خواهد بود.»

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما