امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:49

Afrang Khabar

1400/9/13 1:49

ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال

دربی بزرگ پایتخت - امروز

به گزارش افرنگ خبر /

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

شاید سخت‌ترین تصمیم برای کادرفنی سرخ‌ها انتخاب ١١ مردی باشد که بخواهند تدابیر آنها را برابر استقلال در دربی امروز دنبال کنند.

یحیی گل محمدی در تقابلی دوباره با فرهاد مجیدی به دنبال این است تا تیمش را به نتیجه‌ای قابل توجه نزدیک کند. با توجه به تساوی سریالی آبی‌ها طی 4 هفته اخیر لیگ برتر، سرمربی سرخ‌ها به خوبی از این نکته آگاه است که حریف با انگیزه بالای برد در این دربی حاضر خواهد شد. جایی که او به دنبال سود بردن از فرصت‌های طلایی تیمش برای دستیابی به نتیجه خواهد بود. 

با توجه به غیبت سیدجلال حسینی و احسان پهلوان که طی دو هفته اخیر نیز در ترکیب این تیم حاضر نبوده‌اند، باید دید نفرات جایگزین چه عملکردی برابر حریف در این دربی به جا خواهند گذاشت.

حامد لک؛ 
دروازه بان پرسپولیس از دربی پیش‌رو به عنوان یک اتفاق ویژه می‌تواند سود ببرد. بسته ماندن دروازه‌اش در این بازی و ثبت کلین شیت در سومین بازی از فصل اخیر، یک بازگشت بزرگ برای لک محسوب خواهد شد. لک طی دو بازی اخیر توانسته عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و در چند مرحله نیز دروازه سرخ‌ها را با واکنش‌های خود نجات بدهد. گلر سرخ‌ها اکنون در چهارمین دربی خود امیدوار است برابر خط هجومی حریف نمایش موفقی به سرانجام برساند. 

ترکیب احتمالی پرسپولیس
حامد لک
فرشاد فرجی
علی نعمتی
مهدی شیری
سعید آقایی
میلاد سرلک
کمال کامیابی نیا
مهدی ترابی
وحید امیری
عیسی آل کثیر
امید عالیشاه

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی و از ساعت 16:15 با قضاوت موعود بنیادی فر برگزار خواهد شد.

 

یحیی گل محمدی در این بازی در پست دروازه بوژیدار رادوشوویچ را به عنوان ذخیره روی نیمکت خواهد داشت. همچنین علیرضا ابراهیمی، سیامک نعمتی، علی شجاعی، مهدی عبدی، رضا اسدی، مهدی شریفی و حامد پاکدل از دیگر نفراتی هستند که قادر به همراهی این تیم در بازی امروز خواهند بود. به نظرتان یحیی و کادرفنی‌اش بهترین تصمیم را برای چینش نفرات مقابل استقلال اتخاذ کرده‌‍اند؟

 
-------------
 
ترکیب احتمالی استقلال 

به نظر می رسد که فرهاد مجیدی برای شهرآورد پایتخت چندین سورپرایز بزرگ مدنظر داشته باشد.

غیبت وریا غفوری در ترکیب استقلال قطعی است و وضعیت آرش رضاوند و جعفر سلمانی نیز نامشخص است. رضاوند در روزهای گذشته به صورت انفرادی در تمرینات حضور پیدا کرده اما در آخرین جلسه تمرینی روز گذشته توانست به تمرین گروهی اضافه شود ولی ریسک استفاده از او می تواند باعث دردسر شود و مجیدی نیز قصد استفاده از این بازیکن را ندارد.

 

گفته می شود که سلمانی نیز در آخرین جلسه تمرینی پیش از دربی دچار آسیب دیدگی شده و وضعیت او برای دیدار امروز نامشخص است. مجیدی در انتظار پاسخ کادر پزشکی است ولی جدا از این مسئله، اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه مجیدی سورپرایزهای بزرگی در ترکیب تیمش خواهد داشت.

 

 

* اعتماد مجیدی به گلر باتجربه
با وجود اینکه در 3 دیدار گذشته این علیرضا رضایی بود که در دروازه تیمش ایستاد و ضمن ثبت 2 کلین شیت، عملکرد خوبی را ارائه داد، اما مجیدی تصمیم گرفته است تا برای این دیدار روی تجربه سنگربان دیگرش حساب باز کند. سیدحسین حسینی که در دو دربی گذشته با مهار ضربات پنالتی توانست باعث موفقیت و پیروزی تیمش شود، از روحیه بالایی برخوردار است و به همین دلیل فرهاد از این سنگربان در ترکیب تیمش بهره می برد.

* دانشگر جانشین غفوری می شود؟
استقلالی ها برای انتخاب جانشین وریا غفوری به این جمع بندی رسیده اند که از محمد دانشگر در این پست استفاده کنند. مدافعی که فصل گذشته نیز در چند بازی به جای وریا غفوری در سمت راست بازی کرد و اتفاقا نمره قبولی نیز گرفت. مجیدی به این نتیجه رسیده است که از کوین یامگا در خط حمله بهره بگیرد و دانشگر را در سمت راست بازی دهد. او امروز کار سختی برابر عناصر تهاجمی سمت چپ پرسپولیس نظیر وحید امیری خواهد داشت.

ترکیب احتمالی استقلال برای دربی 97: 
سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – حسین مرادمند – عارف آقاسی – محمد دانشگر – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – امیرحسین حسین زاده – رضا آذری – رودی ژستد – کوین یامگا

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما