امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:19

Afrang Khabar

1400/8/12 1:19

معاون اجرایی رئیس جمهور از پیگیری نهایی مصوبات طرح‌های استان زنجان خبر داد که قرار است در سفر رئیس جمهور به این استان عملیاتی شود.

نشست هماهنگی مصوبات سفر آینده رئیس جمهور به زنجان

به گزارش افرنگ خبر /آقای صولت مرتضوی بعد جلسه نهایی هماهنگی سفر استانی رئیس جمهور به استان زنجان که با حضور معاون اول رئیس جمهور، و جمعی از اعضای دولت و مسئولان اجرایی کشور برگزار شد، گفت: طی این جلسه برای حل مشکلات مردم و پیشبرد طرح‌های عمرانی، وزرشی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و درمانی در این استان زنجان ۱۰۰ توافق با ۲۴ دستگاه اجرایی محقق شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از محور‌های اصلی جلسه امروز، تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان بود، گفت: اعتبارات و تسهیلات لازم و زمانبندی مناسبی برای تکمیل پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان زنجان طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ پیش‌بینی شد.

مرتضوی احداث واحد‌های مسکونی برای اقشار مختلف به خصوص اقشار آسیب پذیر را از مهمترین اولویت‌های کاری رئیس جمهور در استان زنجان برشمرد و گفت: ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی شهری و پنج هزار واحد مسکونی روستایی برای مردم استان زنجان تصویب شد.

وی افزود: مبلغ ۸۶۴ میلیارد تومان برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای زوج‌های جوان، و ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تامین مالی طرح‌های اقتصادی استان زنجان پیش‌بینی و تامین اعتبار شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین از تخصیص ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار با کمک‌های نهاد‌های حمایتی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد حضرت امام برای حمایت از طرح‌های کوچک اقتصادی و اشتغالزایی زنان بی سرپرست و اقشار تحت پوشش نهاد‌های حمایتی خبر داد و گفت: همه این مصوبات همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به زنجان عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما