امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:07

Afrang Khabar

1400/7/30 1:7

شلیک اشتباهی از تفنگ "الک بالدوین " یک نفر را سر صحنه فیلمبرداری کشت.

بازیگر معروف آمریکایی آدم کشت

به گزارش افرنگ خبر / این حادثه در حومه سانتافه در ایالت نیومکزیکوی آمریکا رخ داد . بازیگران و کادر فنی مشغول فیلم برداری صحنه هایی از فیلم وسترن " زنگ زدگی " بودند که این بازیگر هالیوود با شلیک اشتباهی, باعث کشته شدن مدیر عکاسی و زخمی شدن کارگردان فیلم شد. 

عکاس 42 ساله به نام هالینا هاچینز, با بالگرد به بیمارستا دانشگاه نیومکزیکو منتقل شد . در آن جا پزشکان اعلام کردند که وی درگذشته است . 

جوئل سوزا, کارگردان این فیلم هم به علت چراحات تیراندازی به یک مرکز درمانی دیگر منتقل شد .

در حال حاضر این پروژه متوقف شده و تحقیقات درباره علت حادثه آغاز شده است . گفته می شود در یکی از سکانس های تمرینی, از اسلحه گرم استفاده شده و ظاهرا بازیگر از پر بودن تفنگ در دستش مطلع نبوده است . هنوز اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده و کسی هم به قتل متهم نشده است . 

الک بالدوین علاوه بر مشارکت در تولید این مجموعه وسترن, نقش مردی قانون شکن را بازی می کند که در صدد کمک به نوه اش بر می آید , دختری 13 ساله که به خاطر یک فقره قتل قرار است اعدام شود. 

الک بالدوین 63 ساله که به واسطه ایفای نقش کمدی از دونالد ترامپ, رییس جمهوری پیشین طی سال های اخیر محبوبیت زیادیپیدا کرده در فیلم های معروفی نظیر " ماموریت غیر ممکن" , "باب اسفنجی" و " جاسمین غمگین" حضور داشته است . 

شوک ناشی از این اتفاق باعث شد الک بالدوین تا ساعت ها بعد از حادثه , هیچ کلامی به زبان نیاورد و در سکوت فرو رفت . 

 

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما