امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 10:52

Afrang Khabar

1400/7/9 22:52

سخنگوی صنعت برق گفت: با جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، به تامین برق زمستان جاری و تابستان آینده کمک بزرگی خواهد شد.

تامین برق زمستان با جمع آوری مراکز غیر مجاز ماینرها

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران؛ آقای مصطفی رجبی مشهدی با اعلام دستگیری سوداگران استخراج رمز ارز‌های غیر مجاز، از همکاری خوب نیرو‌های مردمی، نیرو‌های انتظامی و وزارت اطلاعات در این خصوص قدردانی کرد.

وی افزود: برای تامین برق مطمئن و پایدار هموطنان، شناسایی و جمع آوری این مراکز غیرمجاز کماکان ادامه دارد.

سخنگوی صنعت برق گفت: حتی حفر چاله برای پنهان کردن دستگاه‌های غیر مجاز در خانه‌های روستایی و یا هر مکان دیگری از چشم همکاران صنعت برق دور نمی‌ماند و به زودی شناسایی و شامل جریمه‌های سنگین خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس آخرین گزارش مردمی در تاریخ ۶ مهرماه سال جاری، ۱۸ دستگاه ماینر غیر مجاز کشف شد که مصرف آن معادل مصرف روزانه ۱۰۰ مشترک خانگی است.

شناسایی و جمع آوری ۲۱۹ هزار دستگاه غیرمجاز رمزارز

سخنگوی صنعت برق گفت: ۲۱۹ هزار دستگاه غیرمجاز رمزارز شناسایی شده که برای تامین مصرف برق آن نیاز به یک نیروگاه هزار مگاواتی است.

آقای مصطفی رجبی مشهدی افزود: فعالیت قانونی دارندگان دستگاه رمزارز که دارای مجوز از وزارت صمت و خرید انشعاب از شرکت‌های توزیع یا برق منطقه‌ای هستند، از ابتدای مهر امسال آغاز شده است.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: تا کنون ۳۰۰ مگاوات انشعاب خریداری شده که تا این لحظه حدود ۲۴۰ مگاوات در مدار فعالیت و بهره برداری قرارگرفته اند.

رجبی مشهدی تاکید کرد: مسیر کشف همچنان ادامه دارد و از هموطنان می‌خواهیم تا در زمینه کشف به همکاری خود با صنعت برق ادامه دهند تا با جمع آوری بیشتر دستگاه‌های غیرمجاز، از فشاری که بر شبکه برق کشور وارد می‌شود کاسته و در پی آن امکان تامین برق برای سایر مشترکان به شکل مطلوب تری فراهم شود.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما