امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 08:05

Afrang Khabar

1400/5/2 8:5

شروع خوب بلند قامتان والیبال ایران

المپیک 2021 توکیو

به گزارش افرنگ خبر /

ایرنا- تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در المپیک توکیو مقابل لهستان، شانس اول قهرمانی در این مسابقات، به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران امروز(شنبه) در نخستین بازی خود در المپیک توکیو به مصاف لهستان رفت و با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی رسید. ست‌های دوم، سوم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۳ بر ۲۱ به سود ایران رقم خورد و لهستان در ست‌های اول و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

لهستان تیم دوم رده‌بندی بین‌المللی و قهرمان دو دوره اخیر مسابقات جهانی است. خبرگزاری آسوشیتدپرس پیش از آغاز المپیک این تیم را شانس اصلی کسب مدال طلای مسابقات عنوان کرده بود. ایران با این پیروزی، کار خود را با نمایشی دیدنی و نتیجه‌ای رویایی آغاز کرد تا از همین ابتدا برای همه تیم‌ها خط و نشان بکشد.

ولادیمیر آلکنو در این بازی تیم خود را با ترکیب اصلی سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد و مهدی مرندی روانه میدان کرد.

 

مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

برزیل، آمریکا، روسیه،‌ فرانسه، تونس و آرژانتین در یک گروه قرار دارند و ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه دوم به میدان می‌روند.

نتایج و برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی المپیک توکیو به وقت تهران

ایران ۳ - لهستان ۲

دوشنبه ۴ مرداد، ساعت ۴:۳۰ ایران - ونزوئلا

چهارشنبه ۶ مرداد، ساعت ۴:۳۰ ایران - کانادا

جمعه ۸ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ایتالیا

یکشنبه ۱۰ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ژاپن

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما