امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 09:59

Afrang Khabar

1400/5/2 9:59

نتایج رقابت های صبح امروز ورزشکاران ایران

دومین روز المپیک توکیو

ظهر امروز (شنبه) در دومین روز از بازی‌های المپیک توکیو، دانیال شه‌بخش بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم ایران روی رینگ رفت.

بوکسور اهل سیستان‌وبلوچستان در گام نخست مقابل محمد هاموت قهرمان آفریقا از مراکش قرار گرفت و در سه راند پیاپی به پیروزی رسید و قهرمان آفریقا را به زانو درآورد‌.

ضربات دست عقب دانیال به گونه‌ای روی سر و صورت حریف نشست که بوکسور مراکشی حرفی برای گفتن نداشت و بازی را بدون هیچ حرف و حدیثی واگذار کرد.

شه‌بخش در دور بعدی، روز چهارشنبه آلوارز قهرمان جهان و دارنده ۲ مدال برنز المپیک از کوبا را پیش‌رو دارد.

سیدشاهین موسوی دیگر بوکسور کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو است که دوشنبه روی رینگ می‌رود.

نیما عالمیان با شکست مقابل حریف انگلیسی حذف شد 

نیما عالمیان تنها پینگ‌پنگ‌باز ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو با رنکینگ ۱۲۸ با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل درینکهال با رنکینگ ۵۸ شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

نیما عالمیان که در ابتدای بازی به دلیل مورد قبول نبودن سرویس‌هایش از نظر داور تمرکز خود را از دست داد و ۳ ست ابتدایی را واگذار کرد در مجموع ۴ بر ۱ برابر نماینده بریتانیا مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت

عالمیان سه ست اول را به ترتیب با حساب ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۱ و ۱۱ بر ۵ شکست خورد، در ست چهارم ۱۱ بر ۸ به برتری رسید اما در نهایت ۱۲ بر ۱۰ ست پنجم را واگذار کرد و حذف شد.

هادی‌پور حذف شد 

با شکست نماینده آرژانتین برابر تکواندوکار ایتالیایی، آرمین هادی‌پور با مسابقات المپیک ٢٠٢٠ خداحافظی کرد.

لوکاس گوزمان که آرمین هادی‌پور تکواندوکار وزن ۵٨- کشورمان را شکست داده بود در مسابقه بعدی خود برابر دلاکوئیلا از ایتالیا

با نتیجه ٢٩ بر ١٠ شکست خورد. حذف لوکاس، به معنی پایان کار هادی‌پور بود تا تکواندو ایران در گام اول از رسیدن به مدال باز بماند.

نماینده دوچرخه‌سواری ایران به خط پایان نرسید

رقابت‌های دوچرخه‌سواری استقامت جاده المپیک توکیو با حضور ۱۳۰ ورزشکار از ۵۶ کشور دنیا در ساعت ۶:۳۰ به وقت تهران آغاز شد.

در ابتدا مسابقه ورزشکاران کشورهای آذربایجان، ونزویلا، آفریقا جنوبی، یونان، اسلونی، اسلواکی، جمهوری چک، بلاروس و نامیبیا موفق شدند از گروه اصلی جداشده و فاصله زمانی بسیاری را ایجاد کنند.

سعید صفرزاده دوچرخه سوار بااخلاق کشورمان هم در فاصله ۱۰۳ کیلومتری تا خط پایان از دسته اصلی جاماند و متاسفانه از پایان رقابت استقامت جاده باز ماند.

در شمشیربازی مجتبی عابدینی در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های المپیک مقابل آروم ژیلاگی قهرمان المپیک از مجارستان با نتیجه ۱۵ بر ۷ شکست خورد و از صعود به جمع هشت بازیکن برتر بازماند.

محمد رهبری نیز در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات المپیک مقابل لوئیجی سامله از ایتالیا با نتیجه ۱۵ بر ۷ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

و علی پاکدامن در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی المپیک با نتیجه ۱۵ بر ۶ مقابل آرون ژیلاگی قهرمان مجارستانی المپیک شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. به این ترتیب پرونده تیم سابر ایران در رده انفرادی بسته شد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما