امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 08:06

Afrang Khabar

1400/3/29 8:6

برد آلمان به لطف مدافعان پرتغال و توقف اسپانیا

فوتبال  یورو 2020

به گزارش افرنگ خبر /

امشب از گزوه F یا ششم مسابقات جام ملت های اروپا یورو 2020 از ساعت 17:30 تیم پرستاره فرانسه با نتیجه مساوی یک یک مقابل مجارستان متوقف شد تک گل فرانسه را در دقیقه 66 گریژمان بثمر رساند . 

اما در مهمترین بازی امشب ( شنبه 29 خرداد ) این گروه و از ساعت 20:30 دقیقه تیم های المان و پرتغال در آلیانس آرنا مقابل هم قرار گرفتند که آلمان با نتیجه پرگل چهار بر دو پرتغال را شکست داد .

گل اول این بازی در دقیقه 15 توسط رونالدو وارد دروازه ژرمنها شد . در دقایق 35 و 39 دو گل از چهار گل آلمان توسط ( روبین دیاس و رافائل گوئررو ) مدافعان پرتغال و باشتباه زده شد و هاورتز در دقیقه 51 و رابین گوسنس در دقیقه 60 دیگر گلزنان آلمان بودند . در دقیقه 67 نیز دیگو ژوتا گل دوم پرتغال را وارد دروازه حریف کرد و در نهایت این بازی با همین نتیجه 4 بر 2 به پایان رسید و با توجه به توقف فرانسه در بازی مقابل مجارستان و همچنین باخت آلمان در بازی قبل به فرانسه سرنوشت تیم های این گروه به بازی بعد کشیده شد. 

امشب همچنین از گروه پنج  یا گروه E: دیدار تیم های اسپانیا - لهستا ن در  ورزشگاه کارتوخا به تساوی یک یک انجامید تک گل اسپانیا در دقیقه 25 توسط موراتا بثمر رسید . 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما