امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:35

Afrang Khabar

1400/3/18 21:35

این دور از مناظرات شامل دو بخش حدودا 90 دقیقه ای می باشد . نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ابتدا ورود به ساختمان مناظره در خصوص مناظره اول خود اظهار نظر کردند .

آغاز مناظره دوم . کاندیداها هنگام ورود چه گفتند ؟

به گزارش افرنگ خبر /از ساعت 17:00 روز سه شنبه دومین دور از مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آغاز  شد. این دور از مناظرات شامل دو بخش حدودا 90 دقیقه ای می باشد . نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ابتدا  ورود به ساختمان مناظره در خصوص مناظره اول خود اظهار نظر کردند . 

 

قاضی زاده هاشمی: کسی که در مناظره حاشیه سازی می کند دستش خالی است

قاضی زاده هاشمی پیش از شروع مناظره گفت: به من با هدف اصلاح پا به انتخابات ریاست‌جمهوری گذاشتم پس اهل تخریب نیستم. حاشیه‌ها را رها کنید، کسی که حاشیه‌پردازی می‌کند دستش خالی است.

رئیسی: از 5 دقیقه وقت دفاع از خودم گذشتم

رئیسی پیش از مناظره دوم گفت: در مناظره قبلی گفتم رقیب من فساد و ناکارامدی است اما الان عرض میکنم رقیب من هم فساد و هم بداخلاقی خواهد بود. در مناظره قبلی تهمت هایی به بنده زده شد و 5 دقیقه بمن وقت اضافه داده شد ولی من از این 5 دقیقه استفاده نخواهم کرد و پاسخ را بر عهده مردم میگذارم.

امیدواری جلیلی برای برگزاری مناظره ای دوستانه و اخلاقی

سعید جلیلی در بدو ورود به برنامه مناظره: امیدوارم در مناظره موضوعات و مسائل را در یک محیط دوستانه و اخلاقی بیان کنیم.

همتی: من بداخلاقی را در مناظره قبلی شروع نکردم

عبدالناصر همتی در بدو ورود به صدا و سیما گفت: من بداخلاقی را در مناظره قبلی شروع نکردم، 29 بار اسم من آورده شد ولی به رقیب من 5 دقیقه فرصت اضافه داده شده است. ما باید اقداماتی کنیم که اون روستایی عزیز نیاید و نگوید شما میدانید و کشورتان و دولتتان.

رضایی قول بازگشت لبخند به چهره ملت را داد

محسن رضایی پیش از آغاز دومین مناظره گفت: سال 1400 سال گشایش ملت ایران خواهد بود. انشالله ناراحتی ها کنار رفته و لبخند به چهره ملت ایران برخواهد گشت امیدوارم بشود بحث ها و درد های اصلی ملت ایران را باز کنیم و راهکار بدهیم.

مهرعلیزاده با طعنه به استقبال مناظرات رفت

مهرعلیزاده قبل از دومین مناظره گفت: شنیدم که قرار است دوپینگ 5 دقیقه ای به نامزدی خاص بدهند، امیدوارم درست نباشد.

صحبت های زاکانی در بدو ورود به استودیوی مناظره: ریشه فقر مطلق را خواهم کَند

زاکانی گفت: به مردم قول می دهم در «دولت اقدام و اصلاح» ریشه فقر مطلق را بکنم و قول می‌دهم در دو سال اول کسی در کشور غیر از درد بیماری، درد بی پول نکشد.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما