امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:12

Afrang Khabar

به گزارش افرنگ خبر /

تیم ملی فوتبال کشورمون بعد از حواشی بسیار فدراسیون ، از قرارداد سراسر ایراد با مارک ویلموتس و برکناری رئیس و اداره شدن با سرپرست و نهایتا برگزاری انتخابات و انتخاب جنجالی رییس فعلی و تزریق قطره چکانی بودجه و تنها پرداخت سی میلیارد از پنجاه و  اندکی میلیارد وعده داده شده ی سازمان برنامه و بودجه آنهم طی دو مرحله ( ابتدا ده و سپس بیست ) و از همه مهمتر بدون داشتن حتی یک بازی دوستانه و تدارکاتی و فقط برگزاری اردوی چند روزه در جزیره کیش عصر امروز راهی منامه خواهد شد تا در دور برگشت مرحله انتخابی مسابقات جام جهانی 2022 قطر و جام ملتهای چین ، بازی های سخت خود مقابل تیمهای هنگ کنگ ، بحرین ، عراق و کامبوج را در گروه سی رقابتها برگزار کند .

به قولی : گرهی که میشد براحتی با دست باز کرد حال بازنشدنی بنظر میرسد و باید برای شاید باز شدنش با دندان سعی و تلاش کرد .

تیم ایران برای صعود به جام جهانی باید از چهار بازی پیش رو در سه بازی پیروز از زمین خارج شود که با توجه به حضور تیمهای عراق و بحرین میزبان و شاید هم هنگ کنک و حتی کامبوج و فاصله 5 امتیازی با عراق و سه امتیازی با بحرین چندان هم کار راحتی نیست .

اگر چه با تعصب و غیرت مثال زدنی در وجود هر ایرانی بویژه بازیکنان شایسته و متعصب فوتبال ایران دور از انتظار هم نخواهد بود .

در فهرست اعزامی تیم ملی فوتبال علاوه بر 26 بازیکن حاضر در اردو  و کادر فنی ، اسامی 50 نفر برای سفر به بحرین به چشم می خورد این درحالیست که گفته شده فدراسیون فوتبال بحرین فقط از 38 نفر میزبانی خواهد کرد نه بیشتر .

حال تکلیف 12 نفر اضافه در فرودگاه منامه چه خواهد شد الله اعلم . 

ملی پوشان فوتبال کشورمان روز پنجشنبه سیزدهم خرداد نخستین بازی خود را مقابل هنگ کنگ برگزار خواهند کرد .

 

نفرات اعزامی تیم ملی فوتبال ایران به بحرین به شرح زیر است:

دروازه بان ها:

علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری

مدافعان:

شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، صادق محرمی، میلاد محمدی

هافبک ها:

جعفر سلمانی، دانیال اسماعیلی فر، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، علی قلی زاده، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش ، سیامک نعمتی

مهاجمان:

مهدی ترابی، سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد و مهدی قایدی

گفتنی است امید نورافکن و علی کریمی به دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی کنار گذاشته شدند.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما