بدنبال سابر تیم اپه هم در اولین دیدار حذف شد
به گزارش افرنگ خبر /
در پنجمین روز از رقابتهای شمشیربازی قهرمانی 2026 آسیا که به میزبانی دهلی هند در حال برگزاری است، تیم ملی شمشیربازی اپه ایران متشکل از امیرحسین موشحی، محمد اسماعیلی و علی نمازی در نخستین دیدار خود مقابل قزاقستان با حساب ۴۵ بر ۲۷ شکست خورد و از ورود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.
تیم ملی اپه ایران در ادامه در جدول بازندهها برای کسب رتبه ۹ تا ۱۶ برابر سنگاپور مسابقه داد که با نتیجه ۴۵ بر ۴۲ مقابل سنگاپور هم شکست خورد. ملیپوشان ایران برای کسب رتبه ۱۳ تا ۱۶ برابر هند به میدان رفتند که با نتیجه ۳۱ بر ۴۵ شکست خوردند و در نهایت در دیدار پایانی با حساب ۴۵ بر ۳۹ برابر ترکمنستان پیروز شدند و در رده پانزدهم قرار گرفتند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که از جمعه ۲۹ خرداد آغاز شده بود امروز برای ایران بدون کسب هیچ مدالی به پایان رسید.
در روز نخست و در اسلحه سابر، علی پاکدامن در جدول ۱۶ نفره به کار خود پایان داد. طاها کارگرپور در جدول ۳۲ نفره، محمد فتوحی و زاهدی نیز در جدول ۶۴ نفره به کار خود پایان دادند و زهرا کارگر نیز در فلوره زنان موفق نشد از مرحله مقدماتی صعود کند.
در روز دوم نجمه سازنجیان در اسلحه سابر زنان موفق به صعود از دور گروهی نشد. در اپه مردان نیز امیرحسین موحشی، محمد اسماعیلی، بهنام بیک و علی نمازی نیز در همان دیدار نخست از مرحله حذفی شکست خوردند. ایران در اسلحه فلوره مردان نیز نماینده نداشت.
در سومین روز نیز ریحانه رضایی تنها نماینده ایران در اسلحه اپه بود که در جدول ۶۴ نفره شکست خورد و به کار خود در این رقابتها پایان داد.
در چهارمین روز، تیم ملی شمشیربازی سابر ایران متشکل از علی پاکدامن، طاها کارگر پور، محمد فتوحی و نیما زاهدی با شکست برابر قزاقستان شانس مدال را از دست دادند و در جدول بازندهها با برتری مقابل فیلیپین و امارات در رده نهم جای گرفت.
انتهای پیام
کلید واژه
ارسال نظرات