امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 12:51

Afrang Khabar

1403/7/30 12:51

در ۱۳ حمله هوایی دشمن صهیونیستی به روستاها، شهرک‌ها و محله‌های ضاحیه جنوبی بیروت، مؤسسه اجتماعی القرض الحسن نیز هدف قرار گرفت.

حملات هوایی رژیم صهیونی به مؤسسه قرض الحسن بیروت

به گزارش افرنگ خبر /به نقل از اسماعیل الموسوی خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار، دشمن صهیونیستی ضاحیه جنوبی بیروت را هدف حملات شدید هوایی قرار داد. در این حملات چند ساختمان در اطراف فرودگاه بین المللی بیروت هدف قرار گرفت.

دشمن صهیونیستی در حملات هوایی به روستاها، شهرک‌ها و محله‌های ضاحیه جنوبی بیروت مؤسسه اجتماعی القرض الحسن را هدف قرار داد.

این مؤسسه وظیفه تسهیل امور روزمره شهروندان لبنانی و پرداخت وام قرض الحسنه به آنها را به عهده دارد. 

یکی از اقدامات این مؤسسه، پرداخت وام به لبنانی‌ها برای استفاده از پنل‌های خورشیدی به منظور تأمین برق است. این در حالی است که دولت لبنان به علت مخالفت‌های آمریکا نتوانست به وعده خود برای انتقال برق از مصر و اردن عمل کند.

به گفته خبرنگار المنار، رژیم صهیونیستی از اعتماد و توجه ویژه شهروندان لبنانی به این مؤسسه خشمگین است و به همین علت شعبه‌های آن را در سراسر لبنان هدف حملات وحشیانه قرار داد.

رژیم صهیونیستی در حملات یکشنبه شب مناطق الغبیری، الشیاح، حاره حریک، التحویطه و برج البراجنه را در بیروت هدف حملات هوایی قرار دهد.

 

۱۳ حمله هوایی به ضاحیه بیروت
خبرگزاری سما با انتشار این تصویر در کانال تلگرام خود گزارش داد: امشب ۱۳ بار به ضاحیه جنوبی بیروت حمله هوایی شد.

 

 

تصویر فرو ریختن یک ساختمان در ضاحیه بیروت
خبرگزاری سما در کانال تلگرام خود تصویری از فرو ریختن یک ساختمان در ضاحیه جنوبی بیروت در نتیجه حمله هوایی اسرائیل منتشر کرد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما