امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 04:51

Afrang Khabar

1403/6/20 16:51

رئیس کمیسیون آموزش مجلس، از بررسی اعمال تأثیر قطعی معدل در کنکور در صحن مجلس شورای اسلامی خبرداد.

بررسی اعمال تأثیر قطعی معدل در کنکور در مجلس

به گزارش افرنگ خبر /علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح‌های عمرانی دانشگاه تهران گفت: اعمال تأثیر قطعی معدل در کنکور در مجلس در حال بررسی است و منتظر تصمیمات اتخاذ شده هستیم، اگر این موضوع در فرصت تعیین شده انجام نشود، دیگر نمی‌توان تغییری در آن ایجاد کرد. منادی همچنین افزود: مجلس شورای اسلامی بر خوابگاه‌های متاهلی نظارت دارد و در صورت نیاز رسیدگی خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: در بحث خوابگاه‌های متاهلی از معاون وزیر علوم دعوت شد تا در صورت نیاز به توسعه، اقدام شود.
وی درباره اعتراض داوطلبان به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تاثیر قطعی معدل هم گفت: بحث تأثیر قطعی معدل چندین سال است که در شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی می‌شود، البته انتظار اینست تا بررسی مجموع مسائل کنکور به این شورای منتقل شود، اما تنها موضوع سهمیه به مجلس واگذار شده و امسال نیز میانگین معدل دانش آموزان یک نمره افزایش یافته است.
گفتنی است، امروز با حضور رئیس دانشگاه تهران و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تعدادی از طرح‌های عمرانی این دانشگاه از جمله خوابگاه جدید متاهلان و اداره کل مهارت، استودیو‌های جدید تلویزیون اینترنتی و طرح توسعه دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما