امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 02:53

Afrang Khabar

1403/5/21 14:53

سازمان سنجش اعلام کرد کارت شرکت در آزمون از سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش قابل مشاهده و پرینت خواهد بود.

برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران

به گزارش افرنگ خبر /سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل جلب می‌نماید:

 
الف - نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون:
 
کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.
 
چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سامانه پاسخ‌گویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سامانه پاسخ‌گویی عضو باشند؛ لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سامانه نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.
 
ب - نحوه اقدام در صورت وجود مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون:
 
۱- چنانچه مغایرتی در اطلاعات عناوین نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، مقطع تحصیلی، کد و عنوان رشته تحصیلی، معدل و تاریخ فارغ التحصیلی کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۶ منحصراً به درگاه سازمان ملی سنجش، قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید. 
 
۲- در صورتی که نسبت به موارد مشروح ذیل معترض هستید ضروری است در روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکس‌دار) به نماینده مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه بر اساس آدرس اعلام شده در جدول مندرج در ذیل این اطلاعیه مراجعه نمایید. در غیر این صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد.
 
۱-۲- چنانچه نسبت به بند‌های جنس و معلولیت (و یا شدت معلولیت) معترض هستید. 
 
تبصره: چنانچه خواستار اعمال بند معلولیت و شدت معلولِیت هستید، لازم است پس از دریافت فرم مخصوص معلولیت از سازمان بهزیستی آن را در روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ (از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰) تحویل واحد رفع نقص نمائید تا اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید. در غیر این‌صورت در روز برگزاری آزمون هیچ تسهیلاتی به شما تعلق نخواهد گرفت.
 
۲-۲- چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مُهر عکس، واضح نبودن عکس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، دو قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار، در روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ (از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰) به نماینده سازمان مستقر در واحد رفع نقص مراجعه نمایید، موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف شود. در غیر این‌صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما