امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 01:05

Afrang Khabar

1403/5/16 13:5

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: مصمم هستیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها، سطح روابط و همکاری بین دولت و مجلس را در راستای وفاق و همگرایی و به نفع مردم فعال کنیم.

مصمم هستیم سطح روابط دولت و مجلس را ارتقاء دهیم

به گزارش افرنگ خبر /شهرام دبیری معاون جدید امور مجلس رئیس‌جمهور در اولین روز کاری خود با حضور در میان مدیران و کارکنان معاونت امور مجلس ریاست‌جمهوری که با همراهی سیدمحمود حسینی‌پور سرپرست سابق معاونت مجلس ریاست‌جمهوری انجام پذیرفت، بر لزوم ارتقای صمیمانه و سازنده روابط دولت و مجلس تاکید کرد. 

وی گفت: به عنوان کسی که حدود ۱۷ سال در نظام شورایی کشور عضویت داشته و تجربه ریاست شورای عالی استان‌ها به عنوان پارلمان محلی کشور را داشته‌ام مصمم هستم با استفاده از همه ظرفیت‌ها، سطح روابط و همکاری بین دولت و مجلس را در راستای وفاق و همگرایی و به نفع مردم فعال سازم.
دبیری افزود: بدون تعامل و همکاری مثبت میان قوه مجریه و مقننه، امور کشور و مردم با مشکل مواجه می شود و به خوبی پیش نخواهد رفت و در شرایط کنونی ضرورت دارد که تعامل و رابطه خوبی بین دوقوه حاکم شود.
وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور نگاه و رویکرد فراجناحی دارد گفت: آقای پزشکیان بار‌ها اعلام کرده که قصد دارد از ظرفیت همه گرایش‌های سیاسی بر اساس توانمندی افراد در مسئولیت‌های مختلف استفاده کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همچنین تلاش خواهیم کرد مطالبات مردم حوزه‌های انتخابیه که از زبان نمایندگان مطرح می‌شود را با جدیت پیگیری کنیم.
وی همچنین گفت: مبنا و ملاک کار در معاونت امور مجلس تعامل بر مبنای حل مشکل مردم و به کارگیری مدیران بر اساس شایسته‌سالاری و توانمندی آنان است تا دست در دست هم در راستای اهداف نظام اسلامی و در نهایت جلب رضایتمندی مردم تلاش کنیم.
معاون رئیس جمهور افزود: برای برقراری تعامل و رابطه نزدیک با مجلس همه باید دست به دست هم دهیم تا کابینه‌ای که آقای پزشکیان به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهند کرد با پشتوانه آرای بالای نمایندگان، مسئولیت خود را آغاز کنند.
در این مراسم آقای حسینی پور سرپرست سابق معاونت پارلمانی نیز برای بهبود و ارتقای جایگاه و عملکرد این معاونت از جمله اتخاذ سیستم ارتباطی با نمایندگان در سطح استان‌های مختلف  پیشنهاداتی ارایه کرد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما