امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 04:52

Afrang Khabar

1403/5/11 16:52

همه منتظر ترکیدن بمب

نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش افرنگ خبر /

شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون ستاره‌ها و تیم‌های بزرگ همچنان به گوش می‌رسد و هواداران منتظر هستند تا تکلیف خریدهای تیم محبوب‌شان مشخص شود.

بازار نقل و انتقالات تابستانی در چند روز اخیر بسیار شلوغ و جنجالی ادامه پیدا کرده و باشگاه‌های بزرگ همچنان در تلاش هستند که بتوانند بازیکنان مد نظرشان را هرچه زودتر به خدمت بگیرند تا فرصت بیشتری برای هماهنگی با تیم پیش از آغاز رقابت‌های فصل جدید داشته باشند.

یکی از جنجالی‌ترین شایعات از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا به حال مربوط به پیشنهاد ارائه شده از سوی بارسلونا برای به خدمت گرفتن نیکو ویلیامز بوده که هنوز پاسخی از سوی او به همراه نداشته است. در حالی که بسیاری از رسانه‌ها مدعی بودند که او قرار است به‌زودی راهی بارسا شود، اما به نظر می‌رسد که احتمال ادامه حضور این بازیکن در اتلتیک بیلبائو همچنان بسیار زیاد است.

در این پست از همه شایعات و حرکات مربوط به بازار نقل و انتقالات مطلع خواهید شد.

این ستون لحظه به لحظه آپدیت می‌شود تا اگر به دنبال آخرین تحولات و جابجایی‌های فوتبال در دنیا هستید، چیزی را از دست ندهید:

پوشش زنده خبری

11 مرداد 1403 ساعت 11:12

دنی اولمو مشتاق پیوستن به بارسلوناست و دوست دارد که انتقالش به این باشگاه هرچه زودتر نهایی شود و بتواند فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان برود، اما توافق بین بارسا و لایپزیش هنوز نهایی نشده است. باشگاه آلمانی حاضر نیست این بازیکن را با مبلغی کمتر از ۶۰ میلیون یورو به فروش برساند.

2054470
11 مرداد 1403 ساعت 10:23

رئال سوسیداد موفق شد با مدیران سالزبورگ برای به خدمت گرفتن لوکا سوسیچ به توافق برسد. این بازیکن امروز راهی اسپانیا خواهد شد تا تست پزشکی را انجام دهد و پس از آن قراردادش را به صورت رسمی با این باشگاه امضا خواهد کرد.

2061493
11 مرداد 1403 ساعت 10:22

توافق نهایی چلسی و اتلتیکو مادرید برای انتقال کانر گلگر با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو انجام شده است. همه منتظر تصمیم نهایی این بازیکن هستند که انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر اعلام شود.

2043377
11 مرداد 1403 ساعت 10:20

ژوائو نوس امروز در پاریس خواهد بود تا تست پزشکی را به‌عنوان بازیکن جدید پاری سن ژرمن انجام دهد. پی‌اس‌جی با ارائه پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی با بند پاداش ۱۰ میلیون یورویی توانست بنفیکا را برای قبول این انتقال متقاعد کند.

2058348

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما