امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:19

Afrang Khabar

1403/5/10 19:19

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت فواد شکر فرمانده خود را تسلیت گفت.

شهادت فرمانده حزب الله در ضاحیه

به گزارش افرنگ خبر /حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت فواد شکر فرمانده خود را تسلیت گفت.

بیانیه حزب الله در پی شهادت فواد شکر
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت فواد شکر فرمانده خود را تسلیت گفت.
متن کامل بیانیه حزب الله به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
‎)‎مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن ‏یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً).‏
بعد از یک مسیر پر از ایمان به خدا و عهد با خدا و صداقت در این ایمان و عهد و جهاد مستمر بدون خستگی، خداوند متعال به عبد مجاهد و صادق و مخلص و عاشق خود وسام بلند شهادت را عطا کرد و به او اجازه داد در این دیدار ابدی در رضوان خدا و جوار او بپیوندد. او فرمانده جهادی بزرگ، برادر عزیز و دوست محبوب سید فؤاد شکر (سید محسن) بود که او را به عنوان شهید بزرگ در راه قدس تقدیم می‌کنیم.  
همانطور که حضور مستقیم او در زندگی ما نیرویی خاص به مقاومت می‌داد، شهادت بزرگ او نیز انگیزه‌ بیشتری برای برادران مجاهد او فراهم خواهد کرد تا با ثبات و شجاعت به حفظ دستاوردها و پیروزی‌ها و مقدرات و تحقق اهداف و آرزوهایی که این فرمانده بزرگ داشت، ادامه دهند.
به مولایمان صاحب الزمان "علیه‌السلام"، به حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای "دام ظله" و به تمامی مجاهدان در همه میدان‌ها و به طرفداران صادق و وفادار مقاومت بخاطر شهادت این فرمانده جهادی بزرگ تسلیت و تبریک می‌گوییم. به ویژه به خانواده شریف او فرد به فرد تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال می‌خواهیم که به آنها صبر جمیل و پاداش نیکوی دنیا و آخرت عطا کند و این عزیز را از ما و آنها بپذیرد و او را در جوار رسول‌الله و اهل بیت پاکش "علیهم‌السلام" جای دهد و او را به قافله شهدای نورانی کربلا ملحق سازد.
این بیانیه تسلیت و تبریک ما است و موضع سیاسی ما در قبال این تجاوز ظالمانه و جنایت بزرگ را سید حسن نصرالله "حفظه‌الله"، دبیر کل حزب‌الله، فردا در مراسم تشییع این شهید فرمانده بیان خواهد کرد. ان‌شاءالله.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما