امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 07:06

Afrang Khabar

1403/5/8 19:6

اتفاق عجیب و بهم ریختن تمرکز دختران ایران

گیرکردن پاروی چینی ها در استارت روئینگ

به گزارش افرنگ خبر /

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: پاروی چینی‌ها در مسابقه در رفت و بچه‌های ما ذوق زده شدند و تمرکزشان را یک مقدار از دست دادند.

زینب نوروزی پس از اینکه به نیمه‌نهایی رویینگ دونفره المپیک پاریس نرسید، بیان کرد: در گروه سختی بودیم. در مقدماتی و شانس مجدد در گروه مرگ بودیم. همه توانمان را گذاشتیم و خوشحالیم هر چه داشتیم را گذاشتیم و نتیجه‌اش این شد. اولین بار بود ر المپیک شرکت می‌کردم. مهسا  جاور برای دومین بار در المپیک شرکت کرد و با تجربه‌تر بود. تجربه او خیلی به ما کمک کرد. پاروی چین سر خط استارت گیر کرد و اتفاق عجیبی بود. در قایقرانی هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

او در مورد رکورد زمانی قایق ایران گفت: آب مخالف بود اما رکورد زمانی ما مانند مرحله گروهی بود. درست است که با کشورهای اروپایی فاصله رکوردی داریم اما نسبت به بازی‌های آسیایی و تمرینات رکورد ما پایین‌تر بود.

همچنین علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی پس پایان رقابت مهسا جاور و زینب نوروزی در شانس مجدد رویینگ دو نفره گفت: بچه‌ها می‌دانستند با چه کسانی مسابقه می‌دهند و سه قایق اول به نیمه نهایی می‌رود. برنامه‌ریزی داشتند بیشترین فشار را در ۱۰۰۰ متر دوم بگذارند. پاروی چین که مدعی مدال المپیک بود، در رفت و بچه‌های ما ذوق زده شدند و تمرکزشان را یک مقدار از دست دادند. از دختران تشکر می کنم با افتخار آمدند و آخر هم نشدند.

او ادامه داد: بهترین‌های هر قاره در المپیک حضور دارند و دختران ما هم آمده‌اند که از قاره آسیا دفاع کنند. امیدوارم فاطمه مجلل هم نتیجه خوبی بگیرد.

تیم چین در حالی که در خط پنجم قرار داشت دچار مشکل شد و تیم ایران در خط دوم بود. خط کناری تیم چین نیز ایرلند بود که اول شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما