امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 09:25

Afrang Khabar

1403/3/15 21:25

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج از افزایش دو برابری تسهیلات برای حمایت از اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

افزایش دو برابری تسهیلات اشتغال بسیج سازندگی

به گزارش افرنگ خبر /فرهی، دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج  با اشاره به اختصاص ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از اشتغال درسال گذشته گفت: امسال این مبلغ به ۱۵۰ هزارمیلیارد تومان افرایش یافته است.

وی گفت: این اعتبار برای حمایت از سرخوشه‌های اشتغال، صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزا و طرح‌های کارفرمایی احیای واحد‌های راکد اختصاص خواهد یافت. وی از ایجاد ۱۰ دهکده اقتصاد مقاومتی برای امسال خبر داد و گفت: درحال حاضر ۱۶ دهکده اقتصاد مقاومتی در استان‌ها فعال هستند. 

فرهی آموزش و الگوسازی، بررسی انواع اشتغال به صورت بومی و به صورت آزمون وخطا را از اهداف این دهکده‌ها برشمرد و گفت: برای هر دهکده اقتصاد مقاومتی سه میلیارد تومان اختصاص یافته است. دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج گفت: هر کسی که فضایی برای ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی دارد می‌تواند از حمایت سازمان بسیج سازندگی استفاده کند.

وی ایجاد پنل‌های خورشیدی را از دیگر برنامه‌های حمایتی سازمان بسیج سازندگی برای خانواده‌ها برشمرد و گفت: سال گذشته ۳ هزار واحد ۵ کیلوواتی ایجاد شده بود و امسال قرار است ۱۰ هزار واحد ۵ کیلو واتی ایجاد شود. وی درباره طرح تامین گوشت قرمز نیز گفت: امسال تولید ۵۰۰ هزار دام سبک از برنامه‌های اشتغال سازمان بسیج سازندگی است که میانگین به هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان اختصاص می‌یابد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما