امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 12:32

Afrang Khabar

1403/3/9 0:32

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از سفارش های مورد تاکید آیت الله رئیسی استمرار اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی بود که به زودی مرحله بعدی اجرای آن ابلاغ می‌شود.

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه می‌یابد

به گزارش افرنگ خبر /سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه - ۹ خردادماه - در حیاط دولت و در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، درباره کالابرگ الکترونیکی گفت: یکی از سفارش های اکید آیت الله رئیسی به ما، استمرار اجرای طرح کالابرگ بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این موضوع جلساتی با حضور آقای مخبر سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد و به جمع بندی نهایی خواهیم رسید. البته این موضوع به اخذ برخی از مجوز‌ها نیاز دارد و پیش نویس‌های آن هم آماده و تقدیم شده و امیدواریم در آینده نزدیک مرحله بعدی را عملیاتی و اجرایی کنیم.
وی با بیان اینکه همه دولتمردان پس از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان، عهد بستند که بیش از گذشته کار کنند، تصریح کرد: البته شرایط کار متفاوت خواهد بود. چرا که ما فردی بزرگ، شخصیت ملی و جهانی ایران اسلامی را از دست دادیم و طبیعی است که فقدان ایشان برای همه ما سخت و دشوار است.
مرتضوی خاطرنشان کرد: با این حال کار‌ها با قدرت و قوت خود پیگیری می‌شود و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، هیچ خللی در امور کشور ایجاد نخواهد شد.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما