امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 04:53

Afrang Khabar

1402/12/8 16:53

نشست مجمع کارآفرینان ایران با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار و در آن آقای منصوری بر عزم جدی دولت در حمایت از تولید تاکید کرد.

عزم جدی دولت در حمایت از تولید

به گزارش افرنگ خبر /در ابتدای این نشست آقایان عسگریان تولید کننده شیشه و بلور، گنجی تولید کننده تایر، کشاورز قطعه ساز خودرو، ابویی تولید کننده لوله و پروفیل، یعقوب زاده تولیدکننده تجهیزات پزشکی و سرزعیم رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع کارآفرینان ایران دغدغه‌ها، چالش‌ها و مشکلات تولید از جمله تعدد بخشنامه‌ها و مقررات، تخصیص ارز حمایتی به واردات کالا‌های مشابه تولید داخل و چالش با تامین اجتماعی را مطرح کردند و حل آن را از معاون اجرایی رئیس جمهور خواستار شدند.

 
 آقای منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور هم بعد از شنیدن دغدغه‌های کارآفرینان گفت: با بسیاری از تولید کنندگان و صنعتگران در نشست‌های تخصصی و رودررو قبلا نیز صحبت کرده ام و با این مشکلات آشنایی دارم.
 
وی با بیان اینکه عزم دولت در حمایت از تولید جدی است گفت: نمونه بارز این حمایت در کاهش بخشنامه‌ها و مقررات مرتبط با تولید و تجارت کشور است طوری که در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۵۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش صدور بخشنامه داشتیم.
 
 وی افزود: دولت خود را از تولید کننده جدا نمی‌داند بلکه دولت و تولید کننده در یک طرف ماجرا هستند یعنی هر مشکلی که برای تولید باشد مشکل دولت به حساب می‌آید و اگر تولید رونق یابد به همان نسبت کار دولت رونق می‌یابد.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: مشکلات ارزی تولید کنندگان و موضوعات مرتبط با تامین اجتماعی را نیز در کارگروه‌های تخصصی پیگیری می‌کنیم تا به نتایج مثبت برای تولید کنندگان و صنعتگران منجر شود.
 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما