امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 11:52

Afrang Khabar

1402/11/9 11:52

مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران از شناسایی ۶۶ واحد تولید آلاینده در تهران خبر داد.

واحد‌های آلاینده تهران زیر ذره بین

به گزارش افرنگ خبر /مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:از ابتدای سال تاکنون ۶۶ واحد آلاینده در تهران شناسایی شده که ۴۴ مورد آن تحت کنترل قرار گرفته است.

حلیا سادات حسینی افزود: تلاش می‌کنیم از طریق فرهنگی سازی و متقاعد سازی صنایع، کار کنترل آلاینده را انجام دهیم.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران همچنین گفت: توسعه انرژی‌های تجدید پذیر و بهینه سازی انرژی را بمنظور مدیریت انرژی دنبال می‌کنیم.

حلیا سادات حسینی افزود: نقاطی را که پتانسیل احداث نیروگاه بزرگ مقیاس دارد پیش بینی کردیم و سه نقطه در تهران جانمایی شده تا سال آینده فرآینده احداث نیروگاه آغاز شود.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: دو نقطه در شهر تهران جانمایی شده که یکی از آنها در منطقه سرخه حصار است تا توربین آبی در آنجا عملیاتی شود.

حلیا سادات حسینی درباره مدیریت مصرف انرژی هم گفت: ۵۷۸ ساختمان امسال اقدامات مرتبط با مدیریت انرژی را انجام دادند و پیگیری‌ها درباره دیگر ساختمان‌ها ادامه دارد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران درباره معاینه فنی موتورخانه‌ها هم گفت: شهرداری تهران جزو معدود دستگاه خدماتی است که کلیه ساختمان‌های آن موفق به دریافت معاینه فنی موتورخانه‌ها شده است.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما