امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - 07:00

Afrang Khabar

1402/10/21 7:0

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه گفت: از ابتدای سال تاکنون موفق به تولید ۲ میلیون و ۵۵ هزار تن محصولات ویژه شدیم که علاوه بر تحقق ۱۱۱ درصدی برنامه، رشد ۳۰ درصدی درمقایسه با مدت مشابه سال قبل دارد.

رشد ۳۰ درصدی تولید محصولات ویژه در فولاد مبارکه

به گزارش افرنگ خبر /غلامرضا سلیمی افزود: در فولاد مبارکه در ۹ ماه ابتدای سال همچنین برنامه ۱۰۱ درصدی تولید آهن اسفنجی و ۱۰۶ و ۱۰۸ درصدی برنامه تولید تختال و کلاف گرم تحقق یافته است.

وی گفت: شرکت فولاد مبارکه، در گام سوم خود برای ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر، کاهش ضایعات و افزایش راندمان را هدف‌گذاری کرده است؛ به این معنی که شرکت در گام نخست خود رسیدن به ظرفیت‌های کمّی شرکت را هدف‌گذاری کرده بود و از این پس، بنا دارد با تمرکز بر ارتقای کیفیت محصولات، میزان بهره‌وری در کیفیت و راندمان محصول را افزایش دهد، زیرا کاهش ضایعات و افزایش کیفی محصولات ارزش‌افزوده زیادی برای سازمان و ذی‌نفعان ایجاد می‌کند.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه افزود: امروز فولاد مبارکه می‌تواند بسیاری از محصولاتی را که روزی با خروج ارز از کشور وارد می‌شدند در داخل تولید کند و توانسته ایم با همان تجهیزات موجود، تولید فولاد‌های موردنیاز برای ورق زنگ‌نزن و ورق‌های دو مرحله‌ای را در داخل کشور امکان‌پذیر کنیم و امیدواریم با وارد مدارشدن خط نورد گرم شماره ۲، تولید انبوه این‌گونه ورق‌ها نیز آغاز شود.

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما