امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - 05:03

Afrang Khabar

1402/9/28 17:3

تاج پادشاهی بر سر مورایس

سپاهان جانشین استقلال در صدر جدول شد

به گزارش افرنگ خبر /

در ادامه مسابقات هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، تیم فوتبال سپاهان با ۵ گل در زمین تیم هوادار تهران به برتری رسید تا موقتا پیش از دیدار استقلال-نساجی به صدر جدول برسد.

تیم محمود فکری که در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند، دروازه خود را پنج بار توسط رامین رضاییان، شهریار مغانلو(۲ بار)، کاوه رضایی و رضا اسدی باز شده دیدند تا شکست تلخی را تجربه کنند.

با این برد پر گل و مقتدرانه، سپاهان ۲۷ امتیازی شد و به صدر جدول مسابقات لیگ رسید و هوادار هم با ۱۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند و باید دید آیا در پایان هفته هم این رتبه‌ها باقی می‌ماند یا خیر.

بولت سپاهانگزارش لحظه به لحظه  از دیدار تیم‌های هوادار و سپاهان را در همین صفحه دنبال کنید:


تقویمهفته سیزدهم لیگ برتر؛ سه‌شنبه: 1402/09/28 ؛ ساعت: 14
استادیوم: پاس قوامین
سوتسوت داور: روح‌اله شریفی/ کمک‌ها: رحیم حاجی‌پور، علیرضا ممبینی؛ داور چهارم: عباس راکی/ ناظر داوری: رضا سخندان


سپاهانترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، برایان دابو، هادی محمدی، رامین رضاییان، میلاد زکی پور (۸۸-علی احمدی)، جواد حسین نژاد (۶۷-آریا یوسفی)، محمد کریمی (۹۰+۱- عرشیا سرشوق)، محمد قربانی، شهریار مغانلو (۶۷-عیسی آل کثیر)، رضا شکاری (۶۷-کاوه رضایی) و رضا اسدی
سرمربی: ژوزه مورایس


هوادارترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، علی ملکوتی خواه، صائب محبی، محسن سفیدچوقایی (۷۹-امیرحسین بهادر)، مرتضی منصوری، محمد عباسی (۷۹-علی احمدی)، قائم اسلامی خواه، داریوش شجاعیان (۷۰-فرهاد زاوشی)، مهدی گودرزی و عبدالکریم اسلامی 
سرمربی: محمود فکری


توپ گلشرح گل:

هوادار صفر-سپاهان یک (رامین رضاییان دقیقه ۸): بازی از عقب زمین بازیکنان سپاهان، توپ را در نزدیکی محوطه جریمه به رامین رضاییان رساند اما فریبرز گرامی بازیکن تیم هوادار توپ را کنترل کرد که پس از اینکه میان رضا اسدی و شهریار مغانلو محاصره شد، توپ را لو داد و پس از پاس به رامین رضاییان،  دروازه حقیقی در همین ابتدای کار باز شد.

هوادار صفر-سپاهان دو (شهریار مغانلو دقیقه ۲۳): روی یک ضد حمله، برایان دابو به تنهایی توپ را به محوطه جریمه هوادار رساند و ارسال این بازیکن پس از بازی هوشمندانه و بدون توپ اسدی، به مغانلو رسید تا او زننده گل دوم تیمش باشد.

هوادار صفر-سپاهان سه(شهریار مغانلو دقیقه ۴۲): مغانلو که خودش پنالتی گرفته بود، پشت نقطه پنالتی ایستاد و در دوئل با علیرضا حقیقی گلر هوادار، موفق خارج شد و توانست دومین گل خودش و سومین گل سپاهان را در این بازی ثبت کند.

هوادار صفر-سپاهان چهار(کاوه رضایی دقیقه ۷۸): حرکت در عمق دابو باعث آشفتگی مدافعان مرکزی هوادار شد و در شرایطی که کاوه رضایی در عمق نفوذ کرده بود، دابو توپ را به رضایی سپرد که او با ضربه خود حقیقی را برای چهارمین بار به زانو درآورد.

هوادار صفر-سپاهان پنج(رضا اسدی دقیقه ۸۴): نفوذ خوب رامین رضاییان با دخالت گرامی همراه شد تا توپ به ال کثیر نرسد اما هر طور که بود ال‌کثیر توانست توپ را در اختیار رضا اسدی بگذارد تا این بازیکن گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

 

ارسال نظرات

نام

captcha

نظر شما